پیگیر برطرف مشکل تاخیر در تکمیل آزاد راه ارومیه، تبریز هستیم

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع نقدینگی آزاد راه ارومیه -تبریز در حال آنالیز است.

پیگیر برطرف مشکل تاخیر در تکمیل آزاد راه ارومیه، تبریز هستیم

وحید جلال زاده در گفت و گو با وبلاگ تیم مسلم بااشاره به علت تاخیر در اجرای قطعه سوم آزاد راه ارومیه -تبریز بابیان اینکه پیگیر برطرف مشکل تاخیر در تکمیل آزاد راه ارومیه-تبریز هستیم، اضافه نمود: به علت وجود مشکل نقدینگی؛ تکمیل قطعه سوم آزاد راه ارومیه -تبریز با مشکل روبرو شده است که این مشکل در دست آنالیز جهت حل شدن است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش بها و انصراف سرمایه گذار وزارت راه و شهرسازی در پی راه حل حقوقی برای جذب سرمایه گذار تازه و تکمیل قطعه سوم آزاد راه است، توضیح داد: چندین مورد جلسه با وزیر راه و شهرسازی در جهت تکمیل قطعه سوم آزاد راه ارومیه -تبریز برگزار و در یکی ازاین جلسات برای حل مشکل نقدینگی این پروژه بعد از سفر نائب رییس مجلس شورای اسلامی یکی از بانک ها 450میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن اختصاص داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آزاد راه یک پروژه مشارکتی بین دولت و سرمایه گذار است و به علت انصراف پیمان کار از ادامه فعالیت، یک سال است که مشکل جذب سرمایه گذار داریم که با تعیین شدن سرمایه گذار و پیمانکار تازه در زمان اندکی امیدوار هستیم این پروژه به اتمام برسد.

وی درخصوص اهمیت تکمیل آزاد راه ارومیه- تبریز نیز یاد آور شد: در صورت تکمیل این آزاد راه، شاهد تسریع در تردد مسافر و ترانزیت و توسعه مالی ارومیه و منطقه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیگیر برطرف مشکل تاخیر در تکمیل آزاد راه ارومیه، تبریز هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر برطرف مشکل تاخیر در تکمیل آزاد راه ارومیه، تبریز هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید