کارت پستال از آلماتی؛ کایندی دریاچه درختان غان

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، یکی از منظره ها شگفت انگیز طبیعی در نزدیکی آلماتی در شرق قزاقستان، دریاچه کایندی (Lake Kaindy)است که به خاطر درختهای توس یا غان که از دل آب روییده اند، معروف است.

کارت پستال از آلماتی؛ کایندی دریاچه درختان غان

این جنگل در دریاچه ای به نام کایندی قرار گرفته است که در 129 کیلومتری جنوب شرق شهر آلماتی، بزرگترین شهر قزاقستان و مرکز پیشین این کشور واقع شده است.

دریاچه کایندی به معنای دریاچه درختان توس است. این دریاچه پس از زمین لرزه و لغزش زمین در سال 1911 میلادی شکل گرفت، که عملا سدی طبیعی ایجاد کرد. آب، جنگلی را که در اینجا بود فرا گرفت اما تعدادی از درختان توانستند مقاومت نمایند.

حیرت انگیزتر از همه اینکه به نظر می رسد درختان در زیر آب همچنان در حال رشد هستند.

Lake Kaindy - Kazakhstan. | traveltheroad https://t.co/NskgQEbGlIpic.twitter.com/u4TEMx8kWr

- Travel the Road (@traveltheroad) October 12, 2017

دومان دوبائف، از پارک طبیعی دریاچه کولسای در جنوب شرق قزاقستان درباره درختان این دریاچه جنگلی می گوید: درختان اینجا به خاطر سردی آب دوام آورده اند. گردشگران برای شنا کردن و تماشا این جنگلهای زیبا در زیر آب، به اینجا می آیند.

طول دریاچه کایندی تقریبا 500 متر است و عمق بعضی از جاهای آن به 30 متر هم می رسد. منظره ها کوهستانی در نزدیکی این دریاچه به جذابیت و زیبایی منظره ها آن افزوده است و گردشگران می توانند از آن در نزدیکی دریاچه درختان غان لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

سفر به آلماتی شهر باغها

منبع: یورونیوز

به "کارت پستال از آلماتی؛ کایندی دریاچه درختان غان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت پستال از آلماتی؛ کایندی دریاچه درختان غان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید