استارتاپ

راکتور هسته ای سوار بر کامیون!

تصورش را بکنید که یک کامیون در جاده جلوی شما حرکت می نماید و به جای موتور دیزلی و استفاده از گازوئیل به عنوان سوخت، یک رآکتور هسته ای و مقداری هم اورانیوم دارد. به عبارت ساده تر، جلوی شما یک رآکتور هسته ای در حال حرکت است!

18 اسفند 1402

قابلیت تازه اینستاگرام؛ اشتراک گذاری پست ها، ریلز ها و لوکیش با QR کد

در ماه جولای نیز گوگل گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد مکان یابی به وسیله دو پلتفرم تیک تاک و اینستاگرام افزایش چشمگیری در میان کاربران جوان آمریکایی یافته است.

7 شهریور 1401

جشنواره 1000 ایده در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار می گردد

خبرنگاران/خراسان رضوی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راستای برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی جشنواره 1000 ایده را 17 و 18 اسفند ماه برگزار می نماید.

25 خرداد 1401

مشارکت مدیریت شهری در ارتقاء معیشت و تامین اقلام و کالاهای اساسی

تهران (پانا) - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور از ابلاغ بخشنامه وزیر کشور به استانداران سراسر کشور مبنی بر مشارکت فعال مدیریت شهری در اجرای طرح ارتقاء معیشت و تامین اقلام و کالاهای اساسی در همکاری...

19 شهریور 1400

کلاب هاوس شبکه محبوب ایرانیان

تهران (پانا) - کلاب هاوس، شبکه اجتماعی که بر پایه صوت است و حالا و در هفته های اخیر به محلی برای گفت و گو بین جناح های مختلف سیاسی در ایران تبدیل شده است.

2 اردیبهشت 1400

گزارش دیجی پی منتشر شد؛ 270 هزار کالا به کاربران به صورت قسطی فروخته شد

به نقل از دیجیاتو؛ اپلیکیشن دیجی پی کمتر از دو سال عمر دارد اما توانسته به عنوان بازوی فین تکی خبرنگاران خودش را در این بازار تثبیت کند و بر اساس گزارشی که منتشر ساخته، به آمار بیش از یک میلیون نصب رسیده است. دیجی پی همچنین با قابلیت کش بک خود بیش از 2 میلیارد...

1 اردیبهشت 1400

گوگل، آغازگر سیستم های ارتقاء امنیت الکترونیک

شرکت گوگل گفت که اخیرا یک استارتاپ که SlickLogin نام دارد را خریداری کرده و تیم سه نفره این استارتاپ تصمیم گرفته اند که با شرکت گوگل همکاری کنند و ایده جالب خود را عملی کنند.

30 آذر 1399

راه اندازی یک مرکز نوآوری برای احیای تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، این مجموعه فناور با تعمیر، احیا و بهینه سازی تجهیزات پزشکی، ثروت را به چرخه اقتصاد پزشکی و حیات دوباره را به تجهیزات این حوزه برگرداند و سلامت را ارمغان جامعه می کند.

18 آبان 1399

خبرنگاران استاد اقتصاد دانشگاه گلستان: کرونا سبک زندگی مردم را تغییر داد

گرگان - خبرنگاران - عضو هیات علمی و مدیرگروه اقتصاد دانشگاه گلستان گفت: طولانی شدن فرایند ماندگاری کرونا، سبک زندگی خرد و برنامه ریزی کلان اقتصادی شهفرایندان را عوض کرده و موجب تغییر در الگوی رفتاری خانواده ها خواهد شد.

21 مرداد 1399

برپایی کرسی های آزاداندیشی و استارتاپ ویکند، ایجاد سایت نکوداشت مقام استاد

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران شاخص ترین برنامه های معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در امسال را تبیین کرد.

19 تیر 1399

وقتی تکنولوژی به کمک پزشکی آمد، از تشخیص کرونا با هوش مصنوعی تا همکاری ربات های استریل ساز

بسیاری از استارت آپ ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری از ابتدای شیوع کرونا در جهان به دنبال راه و روشی برای مبارزه با این بیماری همه گیر بوده اند تا دریابند که چگونه با استفاده از فناوری هایی همچون هوش مصنوعی و کلان داده ها می توان به نبرد کرونا رفت.

10 تیر 1399

برگزاری نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی منوط به موافقت ستاد مقابله با کرونا

جلال ذکایی رئیس نهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی در گفت وگو با خبرنگاران ، بیان کرد: با توجه به تعطیلی های اخیر نمایشگاه های مختلف، بحث تعطیلی نمایشگاه چاپ دیجیتال هم مطرح شده است که در این زمینه منتظر تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم.

5 تیر 1399