آقامعلم فداکار آسمانی شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، انگار همین دیروز بود که به مناسبت هفته معلم، خبر فداکاری و صبوری آقامعلم رسانه ای شد؛ معلم مهربانی که برای آموزش 4 دانش آموز دبستانی روستای فانفین از توابع استان قزوین هر روز راستا 130 کیلومتری را در رفت و آمد سپری می کرد؛ اما آقامعلم فداکار آسمانی شد.

آقامعلم فداکار آسمانی شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تیم مسلم، انگار همین دیروز بود که به مناسبت هفته معلم، خبر فداکاری و صبوری آقامعلم رسانه ای شد؛ معلم مهربانی که برای آموزش 4 دانش آموز دبستانی روستای فانفین از توابع استان قزوین هر روز راستا 130 کیلومتری را در رفت و آمد سپری می کرد. او برای رسیدن به مدرسه روستا هر روز از رودخانه شاهرود عبور می کرد و راستا پُر فراز و نشیب را طی می کرد و آنقدر ذوق و شوق داشت که این راستا برایش خسته کننده نبود.

هفته معلم که می شود، یاد معلمان نمونه می افتیم و صفحات خبرگزاری ها و روزنامه ها و برنامه های شبکه رادیو و تلویزیون به فداکاری معلمان مزین می شود و همین هم شد که خبرصبوری آقای بخشی بین تمام آن خبر ها گم شد، اما انگار قرار نبود نام آقامعلم فراموش شود؛ اتفاقی تلخ باعث شد نام مهدی بخشی از بین آن همه خبر هفته معلم، به صدر خبر ها بیاید؛ آن هم وقتی خبر آمد آقامعلم در سانحه تصادف چشمانش را برای همیشه بسته و ناگهان پرکشیده است.

مهدی بخشی 11 سال سابقه تدریس داشت و با وجود برخورداری از امکان شرایط انتقال به فضا های در دسترس تر، با از خودگذشتگی سختی راه را به جان می خرید و ترجیح می داد ادامه خدمتش را در همان روستا باشد؛ آقامعلم در روز هایی که آموزش مجازی بود هم به دلیل اینکه دانش آموزانش دسترسی به اینترنت و تلفن همراه را نداشتند، هر روز همین راستا را طی می کرد.

مرحوم بخشی 20 اردیبهشت 1401 در راستا روستای مدرسه در سانحه تصادف، آسمانی شد، ولی رفتن آقامعلم برای 4 دانش آموز مدرسه اش آنقدر ناباورانه است که هنوز جلوی درِ مدرسه چشم انتظار دیدار دوباره معلم مهربان شان هستند.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آقامعلم فداکار آسمانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقامعلم فداکار آسمانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید