حیدری: در پادگان هستم و شرایط حضور در تیم مقاومت را ندارم، امیدوارم عسکری استثنا قائل شود

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، ملی پوش سابق تکواندو ایران گفت: بعد از عدم حضور پاس در لیگ تکواندو در حال حاضر در پادگان هستم و امکان حضور در این تیم را ندارم.

حیدری: در پادگان هستم و شرایط حضور در تیم مقاومت را ندارم، امیدوارم عسکری استثنا قائل شود

عرفان حیدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تیم مسلم، در خصوص شرایط خود پس از عدم حضور تیم پاس در لیگ برتر تکواندو گفت: حدود چهل روز است که من و سایر بچه های تیم تکواندو پاس در پادگان حضور داریم. قرار بود با عدم حضور تیم پاس شرایط برای حضور ما در تیم مقاومت و لیگ نقش جهان فراهم شود که به دلیل مسائل درون سازمانی این اتفاق رخ نداده است.

وی ادامه داد: زمانی که پاس بیان نمود قصد حضور در مسابقات را ندارد، تیم دانشگاه آزاد و استاد خلیفه برای جذب ما به امیر پیمبری رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح نامه زد، اما چون مقاومت قصد حضور در لیگ نقش جهان را داشت این موضوع منتفی شد. در حال حاضر امکان حضور ما در تیم مقاومت نیز وجود ندارد و همه بچه ها در پادگان هستند و هیچ تمرینی انجام نمی دهند. قبل از شیوع ویروس کرونا در اردوی تیم ملی حضور داشتم تا به مسابقات قهرمانی آسیا در بیروت اعزام شوم که مسابقات لغو شد. در حال حاضر طبق اعلام سرمربی تیم ملی تکواندو معیار دعوت به تیم ملی، مسابقات لیگ است که در لیگ هم نمی توانم بازی کنم.

تکواندکار وزن 80- کیلوگرم تکواندو ایران در خصوص اینکه صحبتی با سرمربی تیم ملی داشته است، گفت: با استاد عسکری صحبتی نداشتم و وقتی هیچ مسابقه ای نداده ام نباید توقعی داشته باشم به تیم ملی دعوت شوم. باید به سرمربی تیم ملی حق داد. حل مشکل ما با توجه به اینکه سرباز هستیم از عهده فدراسیون تکواندو خارج است. استاد سلطانی خیلی پیگیر حضور تیم در لیگ بود، اما با هزینه های تیم موافقت نشد. سرپرست تیم حدود 40 روز است که زنگ به ما نزده است که پیگیر شرایط ما باشد و تنها هادی ساعی، کیومرث چگینی و مهدی احمدی پیگیر شرایط ما بودند.

وی در پاسخ به این سوال که نمی توانند در تیم دیگری در مسابقات نقش جهان حضور داشته باشند، گفت: این امکان را نداریم و شرایط لیگ اینگونه است که فقط باید در تیم نظامی حضور داشته باشیم. زمانی که تیم دانشگاه آزاد به امیر پیمبری نامه زد، می توانستیم در صورت موافقت به دانشگاه برویم، اما با اعلام نیاز تیم مقاومت کار ما خراب شد و نه تنها توانستیم به دانشگاه برویم، بلکه حالا با توجه به مسائل درون سازمانی برای این تیم نیز نمی توانیم بازی کنیم. مقاومت برای سربازان ناجا مشکل دارد و تنها می تواند از سربازان خود استفاده کند. در صورت عدم حضور در تیم های نظامی نیز باید کارت سرانجام خدمت داشته باشید و کارت من اواخر اسفند صادر می شود.

حیدری خاطر نشان کرد: خدمت سربازی من هفته اول اسفندماه تمام می شود و بیشتر نگران سایر بچه ها هستم. بچه ها ما همه عنوان دار هستند و برای خدمت سربازی در پاس حضور داشتند، اما حالا شرایط تمرین ندارند. امیرحسین خانلو چند سال در اردوی تیم ملی بود و یکی از بهترین های لیگ است، اما در حال حاضر در یکی از دورافتاده ترین روستاهای قزوین در حال انجام خدمت سربازی است. عدم امکان تمرین و آرامش ذهنی باعث افسردگی بچه ها شده است. یک سال تمرین کردیم به امید حضور در تیم ملی و حالا با توجه به اینکه معیار دعوت به تیم ملی حضور در لیگ است هیچ کاری از دست ما بر نمی آید.

ملی پوش سابق تکواندو ایران مطرح نمود: مسابقات قهرمانی فرصت بسیار خوبی است و می توانیم با عملکرد خوب در این مسابقات برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان برنامه ریزی کنیم و وارد رنکینگ شویم. اگر استاد عسکری فرصتی به ما بدهد و استثنایی قائل شود تا شرایط حضور در انتخابی ورود به اردوی تیم ملی را داشته باشیم، اتفاق بسیار خوبی برای ما خواهد بود. این موضوع قطعاً خیلی به ما کمک خواهد کرد و از طرفی زحماتی که در یک سال گذشته و در شرایط سخت کرونایی کشیدیم، بی ثمر نخواهد ماند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ تیم مسلم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ تیم مسلم بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حیدری: در پادگان هستم و شرایط حضور در تیم مقاومت را ندارم، امیدوارم عسکری استثنا قائل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: در پادگان هستم و شرایط حضور در تیم مقاومت را ندارم، امیدوارم عسکری استثنا قائل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید