آیین نامه گرنت های ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه های علوم پزشکی کشور تدوین شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، پیش نویس آیین نامه گرنت های ارتباط با صنعت و جامعه، دانشگاه های علوم پزشکی کشور که از سوی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه علوم پزشکی تهران تدوین شده، آنالیز شد.

آیین نامه گرنت های ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه های علوم پزشکی کشور تدوین شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تیم مسلم، نشست آنالیز پیش نویس آیین نامه گرنت های ارتباط با صنعت و جامعه، دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور فرید نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، خرم خورشید مشاور معاونت، محمدرضا منظم رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت و خندان شاهنده مسئول گروه ارتباط با صنعت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید.

خندان شاهنده در ابتدا به تشریح دامنه کاربرد و تعریف کمیته ملی گرنت ارتباط با صنعت پرداخت و گفت: این کمیته با هدف حمایت از طرح های ارتباط با صنعت در سطح ملی تشکیل می گردد و وظیفه آنالیز پیشنهاد های دریافتی گرنت ها از دانشگاه ها و مشخص مبلغ نهایی حمایت را بر عهده دارد.

وی ضمن پیشنهاد اعضا و نفرات کمیته به تشریح گرنت طرح پژوهشی با جذب اعتبار از بخش خصوصی و دولتی و همینطور گرنت طرح خدمات آزمایشگاهی با جذب اعتبار از بخش خصوصی و دولتی پرداخت و شرایط هر کدام امتیازات و ضرایب و سپس مدل و فرآیند اعطای گرنت های ارتباط با صنعت را در 7 مرحله ترسیم کرد.

در ادامه محمدرضا منظم از واگذاری 17 مسئولیت به دانشگاه های علوم پزشکی اطلاع داد و گفت: در راستای ماموریت ارتباط با صنعت 17 مسئولیت به مدیران فناوری دانشگاه های علوم پزشکی در حیطه های مختلف سپرده شده که بر اساس گزارش های رسیده می توان تخمین زد قریب به 50 درصد برنامه ها طبق زمان بندی مشخص شده، پیش می رود و این پیشرفت مطلوبی در این عرصه به تعداد می رود.

فرید نجفی در این جلسه پیشنهاد ایجاد یک شاخه حمایتی نو در حوزه ارتباط با صنعت در موسسه نیماد را عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آیین نامه گرنت های ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه های علوم پزشکی کشور تدوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین نامه گرنت های ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه های علوم پزشکی کشور تدوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید