اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای کتابخانه مدرس خرمدره

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، فیاض محبی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: کتابخانه مدرس خرمدره قدیمی ترین کتابخانه شهرستان است.

اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای کتابخانه مدرس خرمدره

وی توضیح داد: این کتابخانه در سال 54 احداث شده است و درجریان مسائل این کتابخانه قرار داریم به همین دلیل 4 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه بحث کتابخوانی یکی از موضوعات مهم و مورد توجه مسئولان در خرمدره است، گفت: خرمدره یکی از شهرستان هایی است که در حوزه کتاب و کتابخوانی پیشکسوت است و مفاخر بسیاری را در خود پرورش داده است.

وی با بیان اینکه توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی آثاری بلند مدت دارد، اضافه نمود: توجه به بحث کتاب در واقع یک سرمایه گذاری ارزشمند در تقویت زیرساخت های فرهنگی است.

فرماندار شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه اخیرا توجه زیادی به بحث کتابخوانی در شهرستان شده است، گفت: خوشبختانه رویکرد اخیر کتابخانه های عمومی استان زنجان به گونه ای بوده است که فضای بسیار مناسبی در جهت تسهیل دسترسی به کتاب فراهم شده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خرمدره نیز یکی از اقدامات این اداره را بازسازی و توجه به افزایش منابع کتابخانه ای در این شهرستان عنوان نمود و اضافه نمود: در حال حاضر در شهرستان خرم دره هفت کتابخانه فعالیت دارد که چهار کتاب خانه در سطح شهر و سه کتاب خانه نیز در روستاهای سوکهریز، نصیرآباد و قلعه حسینیه در حال ارائه خدمات به کتاب دوستان در این شهرستان هستند.

لیلا صباغی با اشاره به اجرای طرح رابطان کتاب ادارات در خرم دره، عنوان نمود: این طرح، یک طرح ابتکاری است که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در شهرستان خرم دره اجرایی می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای کتابخانه مدرس خرمدره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای کتابخانه مدرس خرمدره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید