ارایه خدمات به 185 آسیب دیده اجتماعی در استان قزوین

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، مدیرکل بهزیستی استان قزوین از ارایه خدمات به 185 آسیب دیده اجتماعی در استان اطلاع داد و گفت: خدمات یاد شده در راستای حمایت از آسیب دیدگان ارایه می گردد.

ارایه خدمات به 185 آسیب دیده اجتماعی در استان قزوین

علی دهباشی پور گفت: این سازمان به افراد در معرض خطر خدمات شامل مددکاری، روانشناسی، بهداشتی، حقوقی و آموزشی و بعلاوه خدمات توانمندسازی به منظور ادامه زندگی فردی و اجتماعی ارایه می دهد.

وی افزود: ارایه خدمات به بچه ها کار و خیابانی، دختران در معرض آسیب اجتماعی، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی، زنان و دختران در معرض خشونت و افراد مبتلا به نارضایتی از دیگر خدمات ارایه شده این سازمان به افراد آسیب دیده است.

مدیرکل بهزیستی استان بیان نمود: این خدمات در 6 مرکز دولتی و غیردولتی تحت نظر اداره کل بهزیستی استان قزوین به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان صورت می گیرد.

دهباشی پور با اشاره به مرکز نگهداری بچه ها کار و خیابانی، ادامه داد: سال جاری 43 کودک خیابانی در استان تحت پوشش این سازمان قرار گرفتند و از بسته های حمایتی سازمان بهزیستی نیز بهره مند شده اند.

به گفته وی، در این مراکز به موضوع نگهداری و حمایت از بچه ها کار، بی سرپرست و بدسرپرست به شکل جدی توجه می گردد و هدف از فعالیت آن ها کاهش و به حداقل رساندن اندازه آسیب ها و بزه های اجتماعی می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: این خدمات به منظور حمایت از آسیب دیدگان به وسیله معاونت اجتماعی ارایه می گردد و اجرای درست آن ها توانسته قزوین را به عنوان یکی از استان های پیروز کشور در زمینه ارایه خدمات اجتماعی معرفی کند.

دهباشی پور گفت: شرایط استان قزوین در زمینه موضوعات اجتماعی مطلوب ارزیابی می گردد و به نوعی، هیچ گونه اقدام عقب افتاده ای در سطح استان وجود ندارد.

وبلاگ تیم مسلم قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارایه خدمات به 185 آسیب دیده اجتماعی در استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارایه خدمات به 185 آسیب دیده اجتماعی در استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید