مقدار دقیق نمایشگر مدل های پرو آیفون 14 فاش شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، همانطور که احتمالا می دانید، اپل برای آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس نمایشگر حفره دار در نظر گرفته است. اگرچه طی ماه های گذشته گزارش های زیادی در خصوص مقدار نمایشگر این گوشی ها منتشر شده، ولی حالا به لطف یکی از افشاگران مشهور، با قاطعیت بیشتری می توانیم در این مورد صحبت کنیم.

مقدار دقیق نمایشگر مدل های پرو آیفون 14 فاش شد

راس یانگ که معمولا بیشتر پیش بینی های او به واقعیت تبدیل می شوند، به تازگی اعلام نموده که نمایشگر مدل های پرو آیفون 14 به لطف حذف ناچ، اندکی بزرگ تر از نسل قبلی هستند. اما روی هم رفته این تغییر اصلا محسوس نیست و عموم کاربران تغییر در مقدار نمایشگر را متوجه نخواهند شد.

در هر صورت طبق اعلام این افشاگر، آیفون 14 پرو از نمایشگر 6.12 اینچی بهره می برد. برای مقایسه باید بگوییم که آیفون 13 پرو مجهز به نمایشگر 6.06 اینچی است. از سوی دیگر آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر 6.69 اینچی راهی بازار می گردد ولی نسل قبلی آن مجهز به نمایشگر 6.68 اینچی است.

روی هم رفته این تغییرات به حدی ناچیز هستند که اپل لازم نیست برای مقدار های رابط کاربری iOS تغییرات خاصی را عملی کند. بعضی اظهار امیدواری نموده اند که با تغییر در مقدار نمایشگرها، ممکن است درصد باتری بار دیگر در بخش فوقانی گوشی به نمایش دربیاید که البته احتمالا با این مشخصه روبرو نخواهیم شد. با توجه به اینکه همین حالا هم اپل در تبلیغات برای آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس می گوید این گوشی ها مجهز به نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی هستند، به نظر می رسد برای نسل بعدی آن ها در این زمینه شاهد تغییر در تبلیغات مربوط به نمایشگر نخواهیم بود.

از سوی دیگر نمایشگرهای آیفون 14 و آیفون 14 مکس نسبت به نسل قبلی تفاوتی در مقدار ندارند زیرا این دو گوشی بار دیگر با ناچ راهی بازار می شوند. در این میان، راس یانگ اعلام نموده که اپل میخواهد برای تمام مدل های آیفون 15 از نمایشگر حفره دار استفاده کند. مطابق معمول، حدود 4 ماه دیگر شاهد رونمایی از گوشی های سری آیفون 14 خواهیم بود. البته اگر اپل با مسائل جدی در زمینه زنجیره تامین روبرو گردد، ممکن است عرضه این گوشی ها کمی به تعویق بیفتد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "مقدار دقیق نمایشگر مدل های پرو آیفون 14 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار دقیق نمایشگر مدل های پرو آیفون 14 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید