این ماسک ضد چروک معجزه می نماید

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، افزایش سن و سبک زندگی از دلایل اصلی ایجاد چروک صورت و پوست است.

این ماسک ضد چروک معجزه می نماید

بعد از ورود به دهه 20 سالگی، تعداد خطوط روی پوست بیشتر می شود. درصورتی که به پوست رسیدگی نشود، مقدار عمق چین و چروک ها بیشتر می شود. اما راه حال از بین بردن چروک صورت چیست؟ در این مطلب از وبلاگ تیم مسلم به موضوع معجزه ماسک ضد چروک صورت می پردازیم.

معجزه ماسک ضد چروک صورت

فواید ماسک صورت برای چروک صورت

رسیدگی به پوست باعث می شود که مقدار چین و چروک صورت کاهش یابد. همین طور از بروز چروک صورت در سنین جوانی جلوگیری شود. ماسک ضد چروک صورت تاثیر بسزایی در شفاف و صاف شدن پوست دارد. همین طور این ماسک باعث تغذیه و جوان سازی پوست می شود. اما باید به یاد داشته باشید که مصرف ماسک ضد چروک پوست صورت باید به صورت مداوم باشد تا به نتیجه دلخواه برسید.

در واقع پس از یک بار استفاده از ماسک ضدچروک صورت نباید انتظار معجزه داشته باشید. بنابراین توصیه می کنیم حداقل یک تا دو بار در هفته از این ماسک هایی که در ادامه مقاله معرفی می کنیم، استفاده نمایید تا شاهد از بین رفتن چروک پوست شوید.

قوی ترین ماسک ضد چروک صورت

پیش از تهیه هر نوع ماسک ضد چروک صورت، توصیه می کنیم ابتدا نوع پوست خود را معین کنید. درصورتی که پوست چربی دارید، بهتر است از ماسک ضد چروک با ترکیبات روغنی استفاده نکنید و درصورتی که پوست حساس دارید، توصیه می کنیم پیش از مصرف هر گونه ماسکی، ابتدا آن را گوشه ای از پوستتان تست کنید.

ماسک ضد چروک صورت سفیده تخم مرغ

یکی از ماسک های قوی ضدچروک صورت که تهیه آن بسیار ساده و سریع است، ماسک سفیده تخم مرغ است. سفیده تخم مرغ یاری می نماید تا پوست کلاژن سازی یا به عبارتی جوان سازی شود و خطوط روی پوست از بین برود. برای تهیه این ماسک صورت خانگی، ابتدا سفیده را از زرده تخم مرغ جدا کنید آن را روی پوست تان قرار دهید.

هنگامی که سفیده تخم مرغ روی پوست تان خشک شد، 15 تا 20 دقیقه بعد پوست تان را با آب ولرم یا سرد بشویید. به یاد داشته باشید که در این مدت هرگز پوست صورت تان را تکان ندهید و در حالت آرامش و سکون باقی بمانید تا پوست تان چروک نشود.

ماسک سفیده تخم مرغ، عسل و روغن درخت چای

ماسک ضد چین و چروک پوست صورت با سفیده تخم مرغ، عسل و روغن درخت چای یکی از برترین و قوی ترین ماسک ها برای از بین بردن آکنه و جوش، افزایش رطوبت و آبرسانی رسانی و جوان سازی پوست است.

برای تهیه این ماسک ضد چین و چروک صورت، سفیده را از زرده تخم مرغ جدا کنید و به آن 4 تا 5 قطره روغن درخت چای و یک قاشق چای خوری عسل اضافه نمایید. سپس ترکیبات ماسک را مخلوط کنید و آن را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست تان قرار دهید. در نهایت صورت تان را با آب ولرم یا سرد به خوبی بشویید.

ماسک ضد چروک صورت موز، شیر و عسل

موز به عنوان یک ماسک قوی ضد چروک صورت شناخته شده است. پیشتر از این در خصوص فواید شیر برای پوست صحبت کردیم. شیر باعث تغذیه و برطرف تیرگی پوست می شود و عسل به آبرسانی پوست یاری بسزایی می نماید. بنابراین درصورتی که پوست خشک دارید نیز می توانید از این ماسک صورت بهره مند شوید.

برای تهیه قوی ترین ماسک ضد چروک صورت، ابتدا یک موز میانه را با یاری چنگال له کنید، سپس 4 قاشق غذاخوری شیر و 2 قاشق چای خوری عسل به آن اضافه نمایید. این ماسک را به مدت 15 دقیقه روی پوست قرار دهید و در سرانجام پوست تان را با آب ولرم بشویید.

ماسک شیر، جوی دوسر و روغن زیتون

شیر باعث تغدیه و روشن شدن پوست می شود، جوی دوسر یک لایه بردار قوی است که باعث جوان سازی پوست می شود و روغن زیتون نیز یک مرطوب کننده و آبرسان بسیار طبیعی و قوی برای پوست است که ترکیب این مواد با هم، یک ماسک ضد چین و چروک صورت مناسبی می شود.

برای تهیه ماسک صورت برای چروک پوست، ابتدا نصف پیمانه شیر را به همراه 2 قاشق غذاخوری جوی دوسر روی شعله ملایم قرار دهید تا جوی دوسر نرم شود. سپس شعله را خاموش کنید و 2 قاشق چای خوری روغن زیتون را به ترکیبات اضافه نمایید. صبر کنید تا ماسک خنک شود و آن را به مدت 20 دقیقه روی پوست تان قرار دهید. در نهایت صورت تان را با آب ولرم به خوبی بشویید.

ماسک شیر، روغن زیتون و آبلیمو

شیر علاوه بر آن که پوست را تغذیه می نماید، یک پاک کننده قوی پوست نیز محسوب می شود. بعلاوه شیر یاری بسزایی در کلاژن سازی پوست می نماید، آبلیمو باعث برطرف تیرگی پوست می شود و روغن زیتون یک آبرسان قوی برای پوست است.

برای تهیه این ماسک صورت، نصف پیمانه شیر، 1 قاشق چای خوری آبلیمو و 4 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یکدیگر مخلوط کنید. توجه داشته باشید که اگر پوست چربی دارید، بهتر است از این ماسک به علت چربی بالا استفاده نکنید. این ترکیبات را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی پوست تان قرار دهید و پس از آن، پوست تان را به خوبی با آب ولرم یا میسلارواتر بشویید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب آیا زنجبیل می تواند مانع ریزش مو شود؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این ماسک ضد چروک معجزه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ماسک ضد چروک معجزه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید