بایدن فیلم استهزای ترامپ را در کمپین تبلیغاتی اش استفاده می نماید

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تبلیغ کمپین انتخاباتی 2020 جو بایدن که می گوید دونالد ترامپ رییس جمهوری است که جهانیان به او می خندند قرار است به دنبال بازدید بسیار زیاد از فیلم استهزای ترامپ در فضای مجازی، این فیلم را از تلویزیون پخش کند.

بایدن فیلم استهزای ترامپ را در کمپین تبلیغاتی اش استفاده می نماید

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، به نقل از پایگاه خبری هیل، این کلیپ نشان می دهد که رهبران دنیا در نشست اخیر ناتو در لندن و همچنین در جریان سخنرانی سال گذشته دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل به وی می خندند.

هدف از انتشار این کلیپ نشان دادن جو بایدن به عنوان یک رییس جمهور بالقوه محترم تر نسبت به رییس جمهور بی کفایت و خطرناک فعلی است.

کمپین انتخاباتی بایدن پس از انتشار این فیلم در رسانه های اجتماعی، میخواهد همزمان با ادامه تور انتخاباتی دموکرات ها در سراسر ایالت آیووا، این فیلم را در شهرهای دموین و سدارراپیدز پخش کند. ایالت آیووا میزبان نخستین رویدادهای انتخاباتی آمریکا برای انتخاب نامزد دموکرات ها در تاریخ سوم فوریه (14 بهمن ماه) است.

این تبلیغ منعکس کننده استراتژی هیلاری کیلینتون، نامزد سابق دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکاست که در جریان کمپین انتخاباتی خود به شدت از ترامپ به خاطر سیاست خارجه خطرناک و پیامدهای ورودش به کاخ سفید انتقاد نموده بود.

این تبلیغ کمپین انتخاباتی بایدن شامل تصویری از جاستین ترودو، نخست وزیر کاناداست که در جریان نشست اخیر ناتو در کنار امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه و بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس ایستاده است و در میان گفتگوها جانسون از ماکرون می پرسد: چرا دیر کردید؟ ترودو با صدایی که به وضوح شنیده می گردد، می گوید: دیر نموده چون 40 دقیقه کنفرانس خبری داشت.بله، بله، بله 40 دقیقه! این سخنان او به جلسه طولانی و بدون برنامه پرسش و پاسخ ترامپ با وبلاگ تیم مسلم اشاره دارد.

این فیلم تصویری از جاستین ترودو را منتشر می نماید که به آنها می گوید: دیدید که چه طور فک تیمش(ترامپ) پایین افتاد؟

بایدن در این تبلیغ می گوید: به نظرم دنیا، ترامپ را رهبری ریاکار، ناآگاه، فاسد، بی کفایت و ناتوان می بیند. اگر ما یک دوره چهار ساله دیگر به ترامپ دهیم با مشکلاتی روبرو خواهیم شد که دیگر قادر نخواهیم بود صندلی آمریکا در دنیا را احیا و اتحاد کشورمان را حفظ کنیم.

این فیلم تا امروز (چهارشنبه) بیش از 12 میلیون بار در توییتر، بیش از 650 هزار بار در اینستاگرام، بیش از 600 هزار بار در فیس بوک و بیش از 200 هزار بار در یوتیوپ دیده شده است.

کمپین تلویزیونی بخشی از یک کمپین تبلیغاتی چهار میلیون دلاری است که تیم بایدن در ماه نوامبر آن را شروع کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بایدن فیلم استهزای ترامپ را در کمپین تبلیغاتی اش استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن فیلم استهزای ترامپ را در کمپین تبلیغاتی اش استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید