سینما

شاخ و شانه کشیدن برای مشهورترین شاسی بلند جهان، عکس

Stone 01 یک شاسی بلند کاملاً تازه EREV از شرکت Rox Motor و BAW (Beijing Automobile Works) است. طراحی خودرو شباهت بسیاری با لندروور دیفندر دارد.

30 مرداد 1402

تصاویر وحشی ترین آبشار ایران ، 2 رنگین کمان حیرت انگیز!

آبشار کِرِدیت، معروف به وحشی ترین آبشار ایران در شهر جونقان (آبشار کنار جاده ای) واقع در شهرستان فارسان و استان چهارمحال و بختیاری است.

6 اردیبهشت 1402

سود 500 میلیون دلاری آواتار 2 جیمز کامرون

آواتار: راه آب یا آواتار 2 ساخته جیمز کامرون که با تمرکز بر خانواده و محیط زیست ساخته شد بیش از 500 میلیون دلار برای کمپانی دیزنی عایدی حاصل کرد.

2 اردیبهشت 1402

روایت بازیگر نون خ از کل کل با عمو کاووس

موسوی گفت: نقش من در فیلم، شخصیت پرچالشی نبود چراکه بنظرم تا فصل سوم کاملا خنثی بود، ولی در فصل چهارم بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

27 فروردین 1402

سینماها در نوروز تا سحر باز است ، جزئیات فیلم هایی که اکران می گردد

برخلاف آنچه تصور می شود، اکران نوروز 1402 به علت تلاقی با ماه مبارک رمضان، نه تنها با رخوت روبرو نمی شود بلکه ظرفیت هایی از این تلاقی پدیدار می شود که رونق این فرصت طلایی را بیشتر هم می نماید.

10 اسفند 1401

فیلم EO؛ عاشقانۀ غمگین یک خر!

ای او فیلم غمگین و کشداری است که گاهی حوصلۀ مخاطب را سر می برد؛ اما نکتۀ درخشان فیلم توانایی آمیختن احساسات انسانی با زندگی یک حیوان زبان بسته است. حیوان این فیلم را می توان نمادی از یک عاشق ساده دل دانست که زبان جامعه را بلد نیست.

25 بهمن 1401

برترین بازی هری پاتر تاریخ؛ نقدها و نمرات میراث هاگوارتز منتشر شد

بازی به شدت مورد انتظار هاگوارتز لگسی (Hogwarts Legacy) به عنوان جدیدترین اثر استودیوی آوالانچ سافتور (Avalanche Software)، بالاخره عرضه شده است. به همین ترتیب، نقدهای بازی نیز به تازگی منتشر شده اند که تصویری را از کیفیت این بازی اکشن و نقش آفرینی ارائه می دهند.

24 بهمن 1401

5 فیلم سینمایی که صنعت بازی های ویدیویی را برای همواره تغییر دادند

هواداران بازی های ویدیویی از ساخت اقتباس های سینمایی مثل سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) و سریال هایی مثل آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) حسابی هیجان زده هستند. در هر صورت این یک واقعیت غیرقابل کتمان است که بازی های پرفروش در طول همه این سال ها الهام بخش اقتباس...

21 دی 1401

نماینده ایران از اسکار نود پنجم باز ماند

آموزشگاه علوم و هنر های سینمایی اسکار لیست کوتاه نامزد های چند شاخه از جمله جایزه برترین فیلم بین المللی سال را در حالی خاطرنشان کرد که نماینده سینمای ایران از رسیدن به جمع 15 نامزد اولیه بازماند.

5 دی 1401

بررسی بهترین زمان سفر به آنکارا

اگر چه بسیاری از مسافران استانبول را محبوب ترین شهر ترکیه می دانند، اما آنکارا نیز با میراث تجاری، فرهنگی و تاریخی خود در چند سال اخیر به یکی از پررونق ترین شهرهای ترکیه از نظر گردشگری تبدیل شده است. این شهر که مظهر استقلال ترکیه است، پس از آنکه مردم ترکیه...

3 آذر 1401

8 فیلم برتر دهه 2010 که به شدت دست کم گرفته شدند

دهه 2010 با اکران فیلم های محبوب بسیاری همراه بود اما بعضی از این فیلم ها آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفتند. دهه 2010 دوره ای بود که در آن تغییرات شگرفی در سینما به وجود آمد. فرنچایزهای قدرتمند امروزی به ویژه دنیای سینمایی مارول رشد عظیمی داشتند و تعریف...

10 مهر 1401

بازی زلاتان در یک فیلم سینمایی

زلاتان ابراهیموویچ اولین سکانس های بازیگری خود را در فیلمی تاریخی منتشر کرد.

5 مهر 1401

تصویر عنبیه چشم بازیگر معروف به حراج گذاشته شد!

تصویر عنبیه چشم بازیگر شناخته شده اسپانیایی با هدف تامین پروژه خیریه پیش گیری از نابینایی به فروش می رسد.

1 مهر 1401

منوچهر اسماعیلی، فرشچیان سینمای ایران است

منوچهر اسماعیلی دوبلور مطرح و مرد هزار صدای ایران دوشنبه 31 مردادماه دار فانی را وداع گفت. منوچهر اسماعیلی دوبله فیلم های بیشماری را بر عهده داشته است و همچنین مدیر دوبلاژ آثار مختلفی بوده است.

5 شهریور 1401

سگ خانگی از کودک نوپا در برابر سگ مهاجم دفاع کرد

سگی در جنوب چین از کودک نوپا در برابر حمله سگ تهاجمی محافظت کرد.

14 مرداد 1401

جاهای دیدنی آفریقا برای آنان که حیات وحش دوست دارند

رویای تماشای شیرها در جاهای تماشای آفریقاشاید تماشای شیر با آن هیبت و عظمت و شکوه آرزوی هر فردی باشد. بیش تر کسانی که انقدر خوشبخت بوده اند که بتوانند یک شیر را از نزدیک ببیند، کاملا اعتراف می نمایند که میان لذت تماشای یک شیر از نزدیک و تماشا فیلم آن ها...

13 مرداد 1401

همکاری بلانشت و مالیک در یک پروژه واقعیت مجازی

یک پروژه واقعیت مجازی با زمینه عرفانی و مدیتیشن که به شناخت از درون بدن انسان و کارکرد سلول منجر می گردد در جشنواره ترایبکا به نمایش درمی آید.

31 تیر 1401

تعطیلی سالن های سینما در شب های قدر

محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران گفت: سینما های سراسر کشور در ایام سوگواری شب های قدر تعطیل هستند.

2 تیر 1401

تور ارواح در هتل استنلی

به اعتقاد خیلی از افراد، بسیاری از کسانی که از دنیا می فرایند، روحشان به دنیای دیگر وارد نمی شود و در محلی که جانشان را از دست داده اند، می ماند.

30 خرداد 1401

کناره گیری شهرام گیل آبادی از مدیریت خانه تئاتر

شهرام گیل آبادی از سمت خود در کسوت مدیرعامل خانه تئاتر استعفا داد.

28 خرداد 1401
تعداد: (70)