هفته فیلم ایران در چهار کشور برگزار گردید

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تهران (پانا) - به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت بنیاد سینمایی فارابی هفته فیلم ایران در چهار کشور برگزار گردید.

هفته فیلم ایران در چهار کشور برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، همزمان با دهه فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هفته فیلم سینمای ایران با آثاری مانند بادیگارد، ویلایی ها، یه حبه قند، حوض نقاشی، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، فرشته ها با هم می آیند و... در کشورهای مختلف برگزار گردید.

بر این اساس فیلم های برگ جان، نسترن های وحشی، فرشته ها با هم می آیند، محمد رسول الله، لینا و آپاندیس در شهر بلگراد صربستان از 15 تا 20 بهمن 1400 به نمایش عایدی.

در استانبول ترکیه نیز فیلم های سارا و آیدا، یه حبه قند، به همین سادگی، حوض نقاشی، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، بادیگارد، شیار 143 و کفش هایم کو از 15 تا 18 بهمن 1400 روی پرده رفت.

هم چنین در دارالسلام برونئی با همکاری وزارت امور خارجه در بهمن ماه، فیلم های سینمایی ویلایی ها، سارا و آیدا، نسترن های وحشی، خواب آب و پدر آن دیگری به نمایش عایدیند.

و در لاهور پاکستان نیز آثاری چون ویلایی ها، سارا و آیدا، نسترن های وحشی، خواب آب و پدر آن دیگری از 20 تا 22 بهمن 1400 اکران شدند.

برگزاری هفته های فیلم در بلگراد، استانبول و لاهور با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و هفته فیلم شهر دارالسلام نیز با همکاری وزارت امور خارجه صورت گرفته است.

لازم به ذکر است بنیاد سینمایی فارابی در چهار سال اخیر مجموعاً 14 هفته فیلم در کشورهایی مانند ژاپن، چین، یونان، ترکیه، پاکستان، ارمنستان، لهستان و... برگزار نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هفته فیلم ایران در چهار کشور برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته فیلم ایران در چهار کشور برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید