تصویر عنبیه چشم بازیگر معروف به حراج گذاشته شد!

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تصویر عنبیه چشم بازیگر شناخته شده اسپانیایی با هدف تامین پروژه خیریه پیش گیری از نابینایی به فروش می رسد.

تصویر عنبیه چشم بازیگر معروف به حراج گذاشته شد!

به گزارش وبلاگ تیم مسلم به نقل از گاردین، در این پروژه با عنوان چشم در برابر چشم که برای کمک به تامین اقتصادی پروژه خیریه بنیاد چشمان دنیا و با هدفِ پیشگیری از نابینایی و معالجه چشم در کشورهای درحال توسعه راه اندازی شده، تصویری از نمای بسته عنبیه چشم خاویر باردم در قالب NFT به حراج گذاشته می گردد.

خاویر باردم بازیگر برنده اسکار اسپانیایی در این باره شرح می دهد: توانایی تماشا، شنیدن، لمس کردن، احساس کردن؛ اینها چیزهایی هستند که تا زمانی که از دست شان ندهیم واقعا قدرشان را نمی دانیم. دسترسی مجدد به هر چیزی که بواسطه توان تماشا احساس می کنیم، اثر زیادی بر احساسات و ادراک ما دارد و به یک تحول عاطفی و معنوی می انجامد.

او می گوید به همین علت این تصویر ویژه را به پروژه بنیاد چشم های دنیا اهدا نموده است که به عنوان بخشی از یک کمپین جمع آوری کمک اقتصادی به نام عنبیه دنیا (Iris of the World) حراج گردد.

(بنیاد چشمان دنیا) سال 2001 در بارسلونای اسپانیا تأسیس شده و به درمان نابینایی قابل اجتناب - مانند آب مروارید - به وسیله مداخله مستقیم و آموزش افراد محلی اختصاص دارد؛ با پروژه هایی که به پیشگیری و درمان پناهندگانِ اردوگاه های صحراییِ الجزایر و کشورهای بولیوی، موزامبیک و اقتصادی کمک می رساند.

این بنیاد در 20 سال گذشته، بینایی بیش از 37 هزار نفر را بهبود بخشیده و 13 هزار متخصص بومی نیز آموزش داده است.

  • زوج اسپانیایی جوایز پلاتینو را به خانه بردند
  • انیمیشن خاطره انگیز هرکول بازسازی می گردد

تصویر چشم خاویر باردم به عنوان یک توکن دیجیتال غیرقابل معاوضه که به اختصار NFT نامیده می گردد و یک عکس چاپی گواهی شده به وسیله این بازیگر است، فروخته خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصویر عنبیه چشم بازیگر معروف به حراج گذاشته شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر عنبیه چشم بازیگر معروف به حراج گذاشته شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید