ماسک رای دهید کلینتون در حمایت از بایدن

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، هیلاری کلینتون با انتشار تصویری بدون آرایش از خود و پوشیدن یک ماسک مشکی رنگ با نوشته رای دهید از آمریکایی ها خواست تا در انتخابات نوامبر 2020 به پای صندوق های رای بروند.

ماسک رای دهید کلینتون در حمایت از بایدن

به نوشته روزنامه دیلی میل، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین آمریکا با اشتراک تصویری در اینستاگرام و توییتر از وسایل جانبی مورد احتیاج فصل بهار رونمایی کرد. در این تصویر، وزیر خارجه دولت باراک اوباما با چهره ای بدون آرایش و دست به سینه ایستاده است و ماسک صورت با نوشته رای دهید زده است.

کلینتون 72 ساله نوشت: آرایش ندارید؟ کت و شلوار ندارید؟ مسئله ای نیست. من وسایل جانبی برای فصل بهار را که جزو بایدهاست و باید داشته باشید، اینجا دارم. من ماسکی پوشیده ام (و رای دهید!) برای کشور من، جامعه من و نوه های من.

پیغام کلینتون که سال 2016 رقیب ترامپ در انتخابات بود، ظرف 24 ساعت بیش از 612 هزار بار مورد پسند نهاده شد. درخواست کلینتون در شرایطی مطرح می گردد که او رسما جو بایدن را برای ریاست جمهوری در انتخابات آینده 2020 تایید نموده است.

هیلاری کلینتون در جریان رقابت های درون حزبی دموکرات ها سکوت اختیار نموده بود و در نهایت تصمیم گرفت تا از بایدن حمایت کند. او با اعلام این خبر همچنین از مدیریت کرونایی دونالد ترامپ به سختی انتقاد نموده بود.

این اعلام حمایت همچنین در شرایطی مطرح می گردد که بایدن بابت شکایت خانم تارا رید که در زمان سناتوری او (حدود 30 سال پیش) در دفتر او کار می کرد، با اتهام آزار و اذیت جنسی روبرو شده است؛ اتهاماتی که او تکذیب می نماید. سخنان کلینتون همچنین موجب شد تا تارا رید به سختی از او انتقاد کند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "ماسک رای دهید کلینتون در حمایت از بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک رای دهید کلینتون در حمایت از بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید