با خوردن سیب پخته چربی های اضافه را از خود دور کنید

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تحقیقات نشان داده است که سیب آب پز به دفع چربی های اضافه از سیستم بدن، هضم غذا و بعلاوه سیرشدن یاری می نماید. پکتین موجود در سیب به کاهش جذب چربی به وسیله سلول ها یاری می نماید.

با خوردن سیب پخته چربی های اضافه را از خود دور کنید

به گزارش بهداشت نیوز، خوردن سیب به صورت خام و آب پز بسیار مقوی است، بعلاوه باعث جلوگیری از تجمع چربی بیش از حد که باعث چاقی می گردد.

فواید سیب قرمز پخته شده

یاری به داشتن قلب سالم: توانایی کنترل بیماری های مختلف قلبی مشابه حمله قلبی یا حمله قلبی. با تامین هوا و جریان مناسب خون به قلب، قلب را سالم نگه می دارد.

جلوگیری از خستگی مفرط: خوردن سیب پخته به جلوگیری از چربی بیش از حد که باعث چاقی می گردد و بیماری های مرتبط با چاقی یاری می نماید.

کنترل سطح قند خون: یکی دیگر از مزایای مصرف سیب آب پز حفظ قند خون طبیعی است، به این ترتیب می توان از دیابت جلوگیری کرد. بنابراین، افراد مبتلا به دیابت باید سیب آب پز بخورند تا قند خون خود را کنترل نمایند.

حفظ سطح کلسترول: سیب آب پز برای حفظ سطح کلسترول در بدن ما خوب و موثر است. با این حال، بعلاوه به جلوگیری از هرگونه بیماری های قلبی مانند سکته و سایر عوارض مرتبط با ضربان قلب یاری می نماید.

به عنوان ملین، به خوبی عمل می نماید: سیب قرمز روشن برای تسریع هضم در بدن استفاده می گردد و به جذب مواد مغذی یاری می نماید و کلسترول بد یا چربی نیست.

درمان یبوست: یک سیب قرمز میانه را بجوشانید تا رنگ آن تغییر کند، آن را بخورید و آب آن را نیز بنوشید.

منبع: فرارو

به "با خوردن سیب پخته چربی های اضافه را از خود دور کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با خوردن سیب پخته چربی های اضافه را از خود دور کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید