برپایی کرسی های آزاداندیشی و استارتاپ ویکند، ایجاد سایت نکوداشت مقام استاد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران شاخص ترین برنامه های معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در امسال را تبیین کرد.

برپایی کرسی های آزاداندیشی و استارتاپ ویکند، ایجاد سایت نکوداشت مقام استاد

دکتر حسین یاری در گفت وگو با وبلاگ تیم مسلم درباره مهم ترین و شاخص ترین برنامه های معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران در امسال، اظهار کرد: معاونت فرهنگی سازمان در نظر دارد در مدرسه آزاد فکری در قالب کرسی های آزاداندیشی بعضی از مباحث اجتماعی، سیاسی و مذهبی را مورد نقد و آنالیز قرار دهد.

غنی سازی ارتباط زوجین مبتنی بر روش ها، متدها و شواهد علمی معتبر و کارآمد

دکتر یاری ادامه داد: از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی، غنی سازی ارتباط زوجین است و هدف این است که دانشجویانی که تصمیم به ازدواج با یکدیگر را دارند و هنوز زندگی مشترک را آغاز نکردند، آموزش هایی ببینند تا مهارت های ارتباطی آنان تقویت گردد، این آموزش ها مبتنی بر روش ها، متدها و شواهد علمی معتبر و کارآمد در دنیاست.

برگزاری استارتاپ ویکند و ارتباط آموزشی و پژوهشی دانشجویان با مراکز سازمان

وی برنامه هایی در قالب استارتاپ ویکند را از دیگر دستورالعمل ها در امسال عنوان و بیان نمود: با همکاری کانون کارآفرینی قصد داریم یکسری برنامه ها شبیه استارتاپ ویکند و فن بازارها و برنامه هایی از این دست را برگزار کنیم و از این طریق دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران را با مراکز تحقیقاتی سازمان مانند مرکز لیزر یا پژوهشکده زخم مرتبط کنیم؛ در این برنامه سعی داریم در کنار توجه به آموزش و پژوهش، فضایی جذاب را نیز برای دانشجویان ایجاد کنیم.

آماده سازی کتاب جامع نکوداشت مقام استاد

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران برنامه هایی در قالب نکوداشت مقام استاد را نیز تبیین کرد و گفت: در طول 17 دوره برگزاری نکوداشت مقام استاد از 177 استاد تقدیر و تشکر شده است، قصد داریم در امسال کتاب جامع نکوداشت مقام استاد را آماده کنیم تا این کتاب مرجعی باشد از اساتید بزرگواری که بسیاری از آنان از بین ما رفتند و بعضی هم در قید حیات هستند و در دوره های مختلف برنامه از آنها تقدیر شده است. با توجه به اینکه هیچ کتابی نیست که بیشتر با این اساتید بزرگوار آشنا شویم، فکر کردیم انتشار چنین کتابی در این جهت یاری بسیاری خواهد نمود.

راه اندازی سایت نکوداشت مقام استاد

وی افزود: از دیگر برنامه ها راه اندازی سایت نکوداشت مقام استاد است که قصد داریم همه داده ها، متون، فیلم ها و تصاویری که از 17 دوره نکوداشت مقام استاد در دست داریم را در قالب سایت در فضای اینترنت بارگذاری کنیم تا این سایت مرجعی باشد برای آشنایی بیشتر با اساتیدی که از آنان تقدیر شده است.

تغییر و تأخیر برنامه های معاونت فرهنگی سازمان به دلیل شیوع کرونا

دکتر یاری در انتها گفت: بسیاری از برنامه ریزی های معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران متأثر از کرونا دچار تغییر یا تأخیر شد. معاونت فرهنگی هر سال در بازه زمانی فروردین و اردیبهشت برنامه های متعددی در دستور کار داشت که امسال به دلیل شیوع کرونا در کشور اجرای بعضی برنامه ها امکان پذیر نبود و بعضی برنامه ها نیز دچار تغییر و تحول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برپایی کرسی های آزاداندیشی و استارتاپ ویکند، ایجاد سایت نکوداشت مقام استاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی کرسی های آزاداندیشی و استارتاپ ویکند، ایجاد سایت نکوداشت مقام استاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید