بهترین مدافعان دنیا از دید باره سی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، اسطوره باشگاه میلان دو مدافع را در حال حاضر بهترین مدافعان دنیا می داند.

بهترین مدافعان دنیا از دید باره سی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، فرانکو باره سی که کل دوران حرفه ای 20 ساله اش را در تیم فوتبال میلان سپری نموده است و از او به عنوان یکی از بهترین مدافعان تاریخ یاد می گردد، در گفت وگو با سایت گل در پاسخ به این پرسش که بهترین مدافع حال حاضر دنیا از نظر شما کیست؟، گفت: انتخاب یک بازیکن از بین مدافعان کار آسانی نیست. به نظرم اما در چند سال اخیر سرخیو راموس یکی از بهترین مدافعان دنیا به خاطر کلکسیون افتخاراتش و دوران حرفه ای فوق العاده اش، بوده است. او با وجود اینکه دیگر بازیکن جوانی به شمار نمی رود، هنوز هم بازیکن مهمی برای رئال مادرید است.

مدافع پیشین میلان که خود پیش از بازنشستگی با میلان به عناوین مختلفی از جمله سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و شش قهرمانی در سری A ایتالیا دست یافته است، اضافه نمود: فن دایک هم یکی دیگر از آن مدافعانی است که به خاطر توانایی ها و شخصیتی که دارد و برای آنچه که پیروز شده به لیورپول منتقل کند و باعث گردد تا این تیم پس از سال ها به قهرمانی برسد، بازیکن خیلی مهمی است.

راموس 34 ساله این فصل با به ثمر رساندن 11 گل نقش پررنگی در قهرمانی رئال مادرید در رقابت های لالیگا داشت که پنجمین قهرمانی خودش با پیراهن این تیم در این رقابت ها و سی وچهارمین قهرمانی سفیدپوشان مادریدی در سطح اول فوتبال باشگاهی اسپانیا بود.

فیرجیل فن دایک 28 ساله و هلندی هم که در ماه ژانویه 2018 در ازای 75 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، نقش بسزایی در قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، جام دنیای باشگاه ها و لیگ برتر انگلیس داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بهترین مدافعان دنیا از دید باره سی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مدافعان دنیا از دید باره سی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید