تاکید گل محمدی بر حفظ دو ستاره پرسپولیس، هر چه زودتر با دو بازیکن تمدید کنید

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، سرمربی پرسپولیس به مدیران این تیم اظهار داشت برای فصل آینده هرطور شده قرارداد دو ستاره این تیم را تمدید نمایند.

تاکید گل محمدی بر حفظ دو ستاره پرسپولیس، هر چه زودتر با دو بازیکن تمدید کنید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تیم مسلم، احمد نوراللهی و وحید امیری دو ستاره بسیار تاثیرگذار پرسپولیس هستند که در سرانجام فصل قراردادشان به سرانجام می رسد. احمد و وحید آنقدر به لحاظ فنی و اخلاقی خوب هستند که هر تیمی در لیگ برتر آرزوی داشتن آنها را دارد.

شماره هشت سرخ ها که مدتی است به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده مهره ثابت یحیی در میانه میدان است و امیری هم تقریبا در پرسپولیس بدون جانشین است به طوریکه غیبتش در فینال آسیا خیلی حس شد و بسیاری معتقد بودند اگر پرسپولیس در بازی با اولسان وحید را در ترکیبش داشت شاید با جام قهرمانی به تهران بر می گشت.

یحیی هم که به خوبی از اهمییت حضور این دو بازیکن در تیمش باخبر است نام آنها را در صدر بازیکنان تمدیدی قرار داده و به مدیران پرسپولیس اظهار داشت هرطور شده این دو ستاره را برای فصل آینده می خواهد. باشگاه پرسپولیس هم مذاکرات را برای تمدید قرارداد احمد و وحید شروع نموده است و پرسپولیسی ها امیدوارند این دو بازیکن را برای فصل آینده در ترکیب تیمشان داشته باشند.

در قرارداد امیری با پرسپولیس بندی وجود دارد که او می تواند با پرداخت 400 هزار دلار جدا گردد اتفاقی که نزدیک بود در همین تابستان رخ دهد ولی به دلیل جدایی چند ستاره و احتیاج پرسپولیس به وحید او تصمیم بر ماندن گرفت در حالیکه پیشنهاد بسیار خوبی از قطر داشت.

حال باید دید باشگاه پرسپولیس که تا اینجا عملکرد خوبی در بحث تمدیدی ها داشته چگونه می تواند این دو ستاره فوق العاده مهم و تاثیرگذار را در تیمش حفظ و قرارداد احمد و وحید را تمدید کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تاکید گل محمدی بر حفظ دو ستاره پرسپولیس، هر چه زودتر با دو بازیکن تمدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید گل محمدی بر حفظ دو ستاره پرسپولیس، هر چه زودتر با دو بازیکن تمدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید