ترامپ:چین باید کرونا را کنترل می کرد، کشورها از جهنم عبور می نمایند

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، ایسنا نوشت: در شرایطی که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز یک میلیون تن گذشت، دونالد ترامپ از مراسمی در کاخ سفید مختص صاحبان کسب و کارهای کوچک استفاده کرد تا اتهامات بیشتری علیه چین در رابطه با ناکامی در کنترل بیماری کووید-19 داخل شهر ووهان مطرح کند.

ترامپ:چین باید کرونا را کنترل می کرد، کشورها از جهنم عبور می نمایند

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در مراسم روز سه شنبه کاخ سفید برای صاحبان مشاغل کوچک و کارکنانی که از برنامه محافظت از حقوق بهره مند می گردد، دونالد ترامپ سخنان خود را بیان نمود و به سؤالات جدید مربوط به ویروس کرونا پاسخ داد.

ترامپ درباره شیوع کووید-19 گفت: این در 184 کشور وجود دارد. باور آن سخت است، این غیر قابل تصور است. این باید در همان مبدا که چین بود، متوقف می شد. اکنون ما 184 کشوری را داریم که در حال گذر از میان جهنم هستند.

اظهارات ترامپ علیه پکن به دنبال سخنان روز دوشنبه او در جلسه کار گروه ویژه مقابله با کرونا مطرح می گردد که گفته بود تحقیق های جدی علیه چین در حال اجراست. او تاکید نمود که آمریکا از دست چین راضی نیست و راه های زیادی برای واکنش به چین بابت مدیریت کروناویروس آنها در ووهان دارد.

وزارت خارجه چین در واکنش به اتهام زنی رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه در بیانیه ای مدعی شد آمریکا دروغ محض می گوید. گنگ شوآنگ، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: ما به سیاستمداران آمریکایی توصیه میکنیم تا به جای انداختن مسائل به گردن دیگران به مسائل خودشان رسیدگی نمایند و نهایت تلاششان را به کار بگیرند تا شیوع کروناویروس را در کوتاه ترین زمان کنترل نمایند.

با وجود اینکه ترامپ اواخر فوریه تاکید نموده بود که ظرف چند روز تعداد مبتلایان را به صفر کاهش می دهد، سه شنبه گفت شمار مبتلایان به کووید-19 در نهایت صفر خواهد شد.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "ترامپ:چین باید کرونا را کنترل می کرد، کشورها از جهنم عبور می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ:چین باید کرونا را کنترل می کرد، کشورها از جهنم عبور می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید