تزریق واکسن کرونا در فارس به بیش از 4 میلیون دُز رسید

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تزریق مجموع واکسن علیه کرونا در فارس از ابتدای انجام واکسیناسیون تا به امروز به 4 میلیون و 37 هزار و 486 دُز رسیده است.

تزریق واکسن کرونا در فارس به بیش از 4 میلیون دُز رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ تیم مسلم از شیراز، دکتر مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در چهار صد و بیست و دومین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه با اشاره به انجام سریع واکسیناسیون علیه کروناویروس در فارس، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با استفاده از همه ظرفیت های موجود در حال ارائه خدمت به بیماران است و در کنار آن فرآیند ایمن سازی مردم فارس در برابر کروناویروس هم با سرعت انجام می گردد تا بتوانیم هر چه سریع تر به ایمنی گسترده در برابر این بیماری دست یابیم.

او با بیان اینکه استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس با کوشش مجموعه سلامت و همکاری قوی بین بخشی، توانمندی خود را در برابر این بحران همه گیر نشان داده است، ادامه داد: با شروع واکسیناسیون علیه این بیماری هم همکاری های برون بخشی بیش از پیش ادامه داشته که با پیشتازی دانشگاه در فرایند واکسیناسیون در سطح کشور همراه بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با آنالیز آخرین آمار ها و شرایط واکسیناسیون در استان، از تزریق بیش از 129 هزار دُز واکسن طی شبانه روز گذشته در استان اطلاع داد و این آمار قابل توجه را حاصل کوشش تیم های واکسیناسیون دانشگاه و مشارکت مطلوب مردم فارس در این فرآیند اسم کرد.

دکتر لطفی گفت: مجموع واکسن های تزریق شده در فارس تا به امروز به 4 میلیون و 37 هزار و 486 دُز رسیده و این فرایند تا خاتمه واکسینه شدن جمعیت هدف ادامه دارد.

او مشارکت مردم فارس در دریافت واکسن علیه بیماری کووید19 را مثال زدنی و نشانگر هوشمندی مردم استان دانست و اضافه نمود: با وجود فرایند مثبت واکسیناسیون در استان، آنالیز ها، نشان دهنده کاهش اندازه رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک در استان است که امیدواریم با جدی گرفتن راه حل های خودمراقبتی و رعایت اصول بهداشتی، بتوانیم در کاهش خطر ابتلای خود و عزیزانمان به این بیماری و تسریع بازگشت به روز های عادی، نقش موثری داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با تاکید بر اینکه واکسیناسیون و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در کنار یکدیگر برای مهار این بیماری ضرورت دارد، از همه افرادی که واکسینه شدند و یا در نوبت دریافت واکسن علیه این بیماری هستند خواست تا از سهل انگاری در برابر این بیماری پرهیز نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تزریق واکسن کرونا در فارس به بیش از 4 میلیون دُز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق واکسن کرونا در فارس به بیش از 4 میلیون دُز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید