تکلیف همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار بزودی مشخص می شود

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، جعفر سمیعی از زمان حضور در جایگاه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با کارگزار برند سرخپوشان برای جذب اسپانسر و تامین منابع مالی به مشکل خورده است تا کار به درخواست او از وزارت ورزش برای فسخ قرارداد با این شرکت برسد.

تکلیف همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار بزودی مشخص می شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تا به امروز نزدیک به 70 میلیارد تومان پول از یک شرکت که اسپانسر سرخ ها هم نیست قرض گرفته تا بتواند مطالبات گذشته این باشگاه به افرادی نظیر ماریو بودیمیر و همچنین قسط اول قرارداد فصل جاری بازیکنان، اعضای کادرفنی و تدارکات را پرداخت کند.

با این حال کارگزار برند باشگاه معتقد است بندهای مالی مندرج در قرارداد با پرسپولیس را بطور کامل اجرا کرده است و تا سرانجام سال نیز پرداختی نخواهد داشت.

این در حالی است که سمیعی معتقد است میزان درآمدزایی کارگزاری بیشتر از کف قرارداد است و آنها باید حداقل 20 میلیارد تومان دیگر به حساب باشگاه واریز کنند.

اختلاف نظری که پس از چند جلسه بین طرفین برطرف نشد تا پنجشنبه هفته جاری جلسه نهایی بین باشگاه و کارگزار برند با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شود تا تکلیف ادامه همکاری آنها تعیین شود.

سمیعی در حالی خواهان پول از کارگزاری باشگاه است که تا سرانجام اردیبهشت ماه سال آینده قرارداد بین آنها حالت اجرایی پیدا کرده است و سرخ ها چاره ای جز تحمل شرایط موجود تا سرانجام این مدت ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تکلیف همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار بزودی مشخص می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار بزودی مشخص می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید