حمایت از توسعه تخصصی صنعت آزمایشگاهی با یاری 700 کارشناس

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرگزاری خبرنگاران-ایجاد کارگروه های تخصصی از جمله راه هایی است که می تواند علوم مختلف را در راستا درست توسعه یافتگی قرار دهد.

حمایت از توسعه تخصصی صنعت آزمایشگاهی با یاری 700 کارشناس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تیم مسلم به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کارگروه هایی که در بخش های مختلف با توانمندی های تخصصی و دانشی خود زمینه را برای ورود فعالان این عرصه ها به صنایع مختلف فراهم می نمایند، به نوعی به توسعه همه جانبه علوم منجر می گردد و خبرگان هر حوزه به شکلی تخصصی، توان خود را برای این کار صرف می نمایند.

ازجمله این موارد می توان به خدمات آزمایشگاهی اشاره نمود که با شکل گیری 17 کارگروه تخصصی به شکلی جامع و کامل در جهت توسعه قرار گرفته است.

این پلتفرم های طراحی شده میزبان 700 کارشناس و متخصص هستند تا زیست بومی از فعالان و بازیگران حوزه های مرتبط با خدمات آزمایشگاهی ایجاد گردد و فعالان هر بخش بتوانند با یاری آن ها ایده ها و توانمندی های خود را پرورش دهند و به جامعه هدف معرفی نمایند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ایجاد این گروه ها در کوشش است تا توانمندی های تخصصی را به صنعت آزمایشگاهی منتقل کند. تخصص هایی در حوزه هایی، چون بررسی حرارتی، بررسی سطح، بررسی عنصری، استاندارد و کالیبراسیون، دستگاه SEM، دستگاه SPM، دستگاه TEM، دستگاه های X-Ray، زیست فناوری، کروماتوگرافی، طیف سنجی، علوم و فناوری های شناختی، متالورژی و پوشش های سطح و خوردگی؛ کارگروه هایی هستند که در این زمینه فعالیت می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حمایت از توسعه تخصصی صنعت آزمایشگاهی با یاری 700 کارشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از توسعه تخصصی صنعت آزمایشگاهی با یاری 700 کارشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید