حمایت تحصیلی 200 دانش آموز نخبه، تجهیز 10 کلاس آموزش از راه دور و اختصاص بیش از 4 هزار کتاب کمک آموزشی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، در ادامه سفر های کاروان عدالت آموزشی بنیاد احسان به منطقه ها کم برخوردار این کاوران به استان خراسان جنوبی رسید.

حمایت تحصیلی 200 دانش آموز نخبه، تجهیز 10 کلاس آموزش از راه دور و اختصاص بیش از 4 هزار کتاب کمک آموزشی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ تیم مسلم، حمید سلیمی مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ای اعلام این خبر گفت: کاوران عدالت آموزشی بنیاد احسان با هدف عدالت آموزشی وارد خراسان جنوبی شد و ضمن افتتاح مدرسه تولید در این استان دیگر اقدامات حمایتی را در چهار مرحله آغاز کرد.

حمید سلیمی اضافه کرد: در مرحله اول و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در قالب طرح آبا با حمایت بنیاد احسان به تحصیل برگشتند و همچنین تفاهم نامه تجهیز 10 کلاس در منطقه ها کم برخوردار نیز به امضا رسید.

سلیمی در خصوص طرح حمایت از دانش آموزان نخبه نیز گفت: با همکاری گروه های جهادی و مردمی و آموزش و پرورش خراسان جنوبی 200 دانش آموز دوازدهمی نخبه محروم شناسایی شدند و تحت حمایت تحصیلی بنیاد احسان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در طرح احسان دانش نیز 4 هزار کتاب کمک آموزشی با همکاری گروه ها و معلمان جهادی در منطقه ها کم برخوردار توزیع شد.

سلیمی تاکید کرد کاروان عدالت آموزشی به اقدامات حمایتی خود از دانش آموزان سراسر کشور با طرح های مختلف کمک آموزشی و تاسیس و تجهیز مدارس ادامه خواهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حمایت تحصیلی 200 دانش آموز نخبه، تجهیز 10 کلاس آموزش از راه دور و اختصاص بیش از 4 هزار کتاب کمک آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت تحصیلی 200 دانش آموز نخبه، تجهیز 10 کلاس آموزش از راه دور و اختصاص بیش از 4 هزار کتاب کمک آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید