خبرنگاران 204 دزد در لرستان دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خرم آباد - خبرنگاران - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در قالب هشت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فروردین ماه سال جاری204 دزد دستگیر و 364 فقره انواع سرقت کشف شده است.

خبرنگاران 204 دزد در لرستان دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ تیم مسلم سرهنگعباس دولتشاهی روز سه شنبه به رسانه ها بیان نمود: در این مدت هشت عامل تیراندازی که به دلایل اختلافات اقدام به تیراندازی نموده بودند دستگیر و 26 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری فاقد مجوز کشف شد.

وی گفت: همچنین در بحث مبارزه با سوداگران مرگ 13 خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی یک هزار و 736 عدد انواع قرص های روانگردان وغیره کشف و در همین مدت نیز 237 معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

دولتشاهی گفت: در این راستا 141 متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی نیزپس از دستگیری تحویل دستگاه های مربوطه شدند و در بحث برخورد با خودروها و موتورسیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش 497 دستگاه توقیف و اعمال قانون شدند.

وی بیان نمود: در راستای مبارزه با مفسدان مالی 9 محموله کالای قاچاق شامل دارو و تجهیزات پزشکی، لوازم برقی و خانگی، پارچه و سیگار به ارزش 11 میلیارد ریال بهمراه خودرو و 9 نفر تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 204 دزد در لرستان دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 204 دزد در لرستان دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید