راهنمای خرید اینترنتی تجهیزات صنعتی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، دسترسی سریع و مقرون به صرفه به جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی سبب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان و مدیران واحدهای صنعتی برای خرید تجهیزات مورد احتیاج خود سراغ فروشگاه های اینترنتی بروند.

راهنمای خرید اینترنتی تجهیزات صنعتی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی به علت پرهزینه و حساس بودن همیشه پس از آنالیز های دقیق و موشکافانه خریده می شوند. مدیران واحدهای صنعتی با آنالیز کاتالوگ های هر محصول یا قطعه و مرور عملکرد آن و بعلاوه پس از دریافت مشاوره های فنی و کارشناسانه اقدام به انتخاب و سفارش تجهیزات و ماشین آلات می نمایند.

با رونق گرفتنِ کسب و کارهای مجازی و ایجاد فروشگاه های اینترنتی تجهیزات صنعتی، کار به اندازه بسیار زیادی سهل و ساده شده است. در این فروشگاه ها مجموعه متنوعی از محصولات مربوط به صنایع مختلف از برندهای معتبر داخلی و خارجی در معرض دید و انتخاب کاربران قرار داده می گردد.

پیشنهاد می گردد قبل از خرید یا سفارش تجهیزات یا ماشین الات صنعتی به موارد زیر توجه کنید؛

* سراغ فروشگاه هایی بروید که علاوه بر رزومه قابل توجه، مجوزها و گواهینامه های فنی را دریافت نموده اند.

* به فروشگاه هایی که قبل از معرفی دستگاه، سئوال های تخصصی می پرسند و اطلاعات فنی زیادی از شما می گیرند، بیشتر اعتماد کنید. این فروشگاه ها معمولا سعی می نمایند متناسب با احتیاج شما تجهیزات و ماشین آلات معرفی نمایند.

* فروشگاه هایی که مشاوره فنی ارایه می دهند و با حوصله و صبوری به تحلیل احتیاجهای شما می پردازند و گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار می دهند، را جدی تر بگیرید.

* قبل از سفارش دستگاه، حتما درخواست پیش فاکتور کنید و از شرکت بخواهید اطلاعات فنی را همراه با جزئیات در فاکتور قید کند.

* در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش، بدون هیچ گونه تعارفی با شرکت وارد مصاحبه شوید و مستندات مربوط به این دو خدمت را هم دریافت کنید.

* هزینه نصب و راه اندازی، هزینه حمل و نقل و نحوه تسویه حساب هم از جمله موضوع هایی هستند که باید قبل از نهایی کردن فرایند، درباره آنها با فروشنده صحبت کنید.

در ادامه 6 فروشگاه معتبر عرضه تجهیزات و ماشین آلات صنعتی معرفی شده اند

پایا توسعه خورشید تابان

گروه بازرگانی پایا توسعه خورشید تابان با نام تجاری پمپ خوب دارای بیش از دو دهه سابقه حرفه ای در زمینه فروش ماشین آلات صنعتی و پمپ های آب خانگی، صنعتی و کشاورزی، بوستر پمپ های آتشنشانی و آبرسانی و آبکمک، تجهیزات استخر، سونا و جکوزی است. مشاوران این مجموعه به مشتریان هدایت های لازم را جهت انتخاب و سفارش مناسب ترین و کاربردی ترین تجهیزات ارایه می دهند.

ابزار سنجش آریا

شرکت ابزار سنجش آریا در سال 1375 فعالیت خود را در خیابان لاله زار تهران که مهمترین بورس فروش تجهیزات ابزار دقیق ایران است، شروع کرد. این شرکت هم اکنون نماینده فروش انواع تجهیزات ابزار دقیق مانند ترانسمیتر فشار، گیج فشار و پرشر سوییچ در ایران است. یکی از ویژگی های منحصربه فرد این شرکت، ارایه مشاوره رایگان به خریداران است.

دیزل ژنراتور کاشانی

فروشگاه دیزل ژنراتور کاشانی در سال 1360 تاسیس شد و در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تعمیر دیزل ژنراتور، موتور دیزل، موتور برق، کوپله دیزل ژنراتور، موتور برق دیزلی دست دوم، دیزل ژنراتور برق اضطراری و سایر ادوات صنعتی و ساختمانی فعالیت می نماید.

توسعه تدبیر و کوشش ماندگار

شرکت توسعه تدبیر و کوشش ماندگار با برند تجاری TTM با سال ها فعالیت تخصصی در زمینه های طراحی، فراوری و فروش دستگاه های تهویه مطبوع مرکزی، چیلرهای صنعتی، تهویه بیمارستانی و سیستم های مدیریت کنترل دود، آماده همکاری با تمامی مجموعه ها در حوزه های مربوطه است.

کالاهای صنعتی پلاسفام

از عمده ترین کالاهای فروشگاه اینترنتی پلاسفام می توان به مجموعه کاملی از انواع تجهیزات صنعتی مانند الکتروموتور (معمولی و کولری)، موتور برق و موتور پمپ، کارواش، انواع پمپ آب، انواع کف کش، لجن کش، پمپ آبنما و استخر، پمپ طبقاتی، اینورتر، پمپ سیرکولاتور، ساید چنل و لوازم جانبی و یدکی اشاره نمود.

دامون

شرکت دامون با مشارکت در فراوری سیستم های سرمایشی به صنایع عظیم کشور خدمات تخصصی ارایه می دهد. این شرکت با ساخت چیلر و سردخانه صنعتی مطابق الزامات ویژهۀ هر صنعت، ضامن فعالیت بدون وقفه خطوط فراوری است. دامون همیشه کوشش می نماید با تأمین تجهیزات برودتی مانند کمپرسور، کمک دهندۀ صنایع برای داشتن سیستم های کارآمد باشد.

منبع: همگردی

به "راهنمای خرید اینترنتی تجهیزات صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید اینترنتی تجهیزات صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید