خط حمله نقطه قوت استقلال است، فولاد تفکرات حرفه ای دارد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، مصطفی اردستانی مدافع سالهای دور استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص ملاقات روز آدینه آبی پوشان برابر فولاد خوزستان گفت: استقلال بازی اول را در لیگ با برد آغاز کرد و توانست پس از چند سال که به پیروزی دست پیدا نمی کرد این بار سه امتیاز را از آن خود کند. آبی پوشان آغاز خوبی در لیگ داشتند. اطمینان دارم اگر حاشیه ها به تیم ضربه نزند این فرایند ادامه پیدا خواهد نمود.

خط حمله نقطه قوت استقلال است، فولاد تفکرات حرفه ای دارد

وی اضافه نمود: فکری با اینکه زمان زیادی برای کار با تیم جدیدش نداشت اما توانست یک تیم یک دست را به وجود آورده و آغازی خوب در لیگ بیستم داشته باشد.

اردستانی درباره ملاقات برابر فولاد گفت: پس از اینکه پنجره جابجایی استقلال باز شد، فکری با خیال آسوده به مصاف فولادی می رود که شرایط خوبی دارد. حالا او می تواند بازیکنان آماده ای که در اختیار دارد را برابر فولاد به کار گیرد و این مسئله یاری موثری به نتیجه گیری آبی پوشان خواهد داشت. بنابراین باید منتظر بمانیم و شاهد یک بازی زیبا از تیم استقلال باشیم.

مدافع سابق استقلال در خصوص شرایط فولاد خوزستان توضیح داد: این تیم تفکرات حرفه ای دارد. جواد نکونام از تجربیات فوتبالی خود در لالیگای اسپانیا و کار با کی روش استفاده می نماید و مطمئناً با توجه به اینکه بازی در اهواز برگزار می گردد، نمی خواهد بازنده این ملاقات باشد و به دنبال کسب سه امتیاز است. البته او می داند که جدال سختی برابر مهاجمان استقلال خواهد داشت. مهاجمانی که نقطه قوت استقلال هستند و مدافعان هر تیم از مقابله با آنها واهمه دارند.

وی در خصوص پیش بینی این ملاقات اعلام نمود: به اعتقاد من اگر استقلال فرایند رو به رشد خود را ادامه دهد، حتماً برنده این ملاقات خواهد بود. اگر استقلال با آرامش به میدان رفته و اجازه ندهد حاشیه ها در فرایند کاری آنها تأثیر بگذارد، به طور حتم نه تنها این ملاقات بلکه ملاقاتهای آینده را هم با موفقیت به انتها خواهد رساند.

اردستانی در ادامه گفت: این تیم شاکله سال گذشته خود را حفظ نموده و تنها دو یا سه بازیکن از این تیم جدا شدند اما نفراتی که به استقلال پیوستند، شرایط خوبی دارند و می توانند در هر بازی تأثیرگذار باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خط حمله نقطه قوت استقلال است، فولاد تفکرات حرفه ای دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط حمله نقطه قوت استقلال است، فولاد تفکرات حرفه ای دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید