دانشگاه سرمایه ای متعلق به مردم و نظام

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:دانشگاه سرمایه ای متعلق به مردم و نظام است

دانشگاه سرمایه ای متعلق به مردم و نظام

به گزارش خبرنگار از ؛ جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین غذا و دارو، آموزشی، تحقیقات و فناوری، توسعه، درمان، فرهنگی دانشجویی، بهداشتی و مدیران حراست، بازرسی، رییس دفتر ریاست دانشگاه و سرپرست دانشکده پزشکی در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن خیرمقدم به حاضران و تقدیر از خدمات و تلاش های آنان در راه اعتلای حوزه سلامت استان گفت: هدف و رسالت اصلی ما خدمت به جامعه است و خوشبختانه در این عرصه تلاش و اهتمام شایسته همکاران دستاورد های ارزشمندی به همراه داشته که حاصل آن رضایتمندی مردم بوده است.

کریمیان اضافه نمود: تعامل، همکاری و دلسوزی برای رفع چالش ها و نارسایی ها درسطح دانشگاه به تحقق اهداف سازمانی ما کمک شایان ذکری خواهد کرد و قطعاً در عرصه خدمت مردم شریف استان پیروز ظاهر خواهیم شد.

او اظهار کرد: خوشبختانه علیرغم وجود مسائل و چالش های اقتصادی و اعتباری؛ اهداف و برنامه های دانشگاه در راستا مناسب و مطلوب خود واقع شده است و در این زمینه مشکل و چالشی مشهود نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: دانشگاه سرمایه ای متعلق به مردم و نظام است و مسئولیت ها امانتی در دست مسئولان است که از این فرصت مسئولیت برای خدمت به مردم باید بالاترین و بیشترین استفاده ممکن را ببرند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بیماری کرونا یک بیماری ناشناخته و جدید است، اضافه نمود: این بیماری در بسکمک از کشور های پیشرفته جهان جولان داده و آنان را با مخاطرات بسکمک در زمینه پیشگیری و درمان روبرو ساخته است.

کریمیان در ادامه این بحث گفت: در کشورمان به واسطه مدیریت مطلوب و همکاری و تعامل همگانی در عرصه پیشگیری و درمان این بیماری؛ نسبت به سایر کشور ها پیروز عمل شده است.

او گفت: در استان ایلام نیز آمار مبتلایان به بیماری کرونا در حدود میانگین کشوری واقع شده است و در زمینه اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه و درمان بیماران نیز تا به امروز با چالشی روبرو نبوده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین بیماریابی مبتلایان به کرونا در سطح استان را ارزشمند و قابل تحسین مطرح کرد و وجود آزمایشگاه های تشخیص بیماری کرونا و امکانات و تجهیزات مربوطه در کنار تلاش همکاران در این عرصه را عامل افزایش میزان بیماریابی در سطح استان برشمرد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دانشگاه سرمایه ای متعلق به مردم و نظام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه سرمایه ای متعلق به مردم و نظام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید