دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد از میان دانشجویان و فارغ التحصیل ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته دانشجوی می پذیرد.

دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ تیم مسلم، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد از میان دانشجویان و فارغ التحصیل ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته دانشجوی می پذیرد.

دانشجویان ورودی بهمن 96، مهر 97 و بهمن 97 مقطع کارشناسی پس از 6 نیمسال تحصیلی و با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی، به لحاظ میانگین کل، جزو 15 %برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود در دوره کارشناسی باشد، می توانند نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک جهت شرکت در پذیرش بدون آزمون اقدام کنند.

چنانکه 15 %برتر دانشجویان حائز شرایط این ماده به دلیل انصراف یا عدم تقاضا از تسهیلات مربوط استفاده نکردند و ظرفیت پذیرش بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد رشته ای تکمیل نشد، در این صورت دانشگاه مجاز به جایگزینی صرفا 10 %برتر بعدی همان دانشگاه با اولویت رتبه متقاضیان در آن رشته مطابق فوق است.

دانشگاه میتواند ظرفیت پذیرش بدون آزمون خود را از داخل و سایر دانشگاه ها تکمیل کند بدیهی است دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در رد یا قبولی درخواست متقاضیان مختار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید