درخواست مهم افشین پیروانی از طرفداران پرسپولیس

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تهران (پانا) - مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از طرفداران این تیم درخواست کرد از تجمع مقابل محل اسکان این تیم خودداری نمایند.

درخواست مهم افشین پیروانی از طرفداران پرسپولیس

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه، با اشاره به دلتنگی تیم برای طرفداران اظهار کرد: نام عظیم پرسپولیس، همواره با طرفدارانش معنا پیدا نموده است. جدایی این دو از یکدیگر، یک مفهوم غیرقابل درک و امکان ناپذیر است. همه ما بی صبرانه منتظر روزی هستیم که بار دیگر شاهد حضور طرفداران در صحنه های مختلف از جمله در استادیوم ها باشیم.

او ادامه داد: مجموعه پرسپولیس، به ویژه اعضای تیم از حدود یک سال قبل که این شرایط خاص بر دنیا حاکم شد، دلتنگ برخورد از نوع نزدیک با طرفداران است ولی هیچ چیز بالاتر از سلامت و امنیت طرفداران، جامعه و مسوولیت های اجتماعی که در قبال این مساله داریم، نیست.

پیروانی گفت: با توجه به اتفاقات جدیدی که در این زمینه اتفاق افتاده از طرفداران عزیز تقاضا داریم در تهران و شهرستان ها از هرگونه تجمع برای ملاقات با اعضای تیم به ویژه تقاضا برای دریافت عکس و امضاء که باعث عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی می گردد به طور جدی خودداری نمایند. با این کار هم سلامت و امنیت خود تماشاگران عزیز حفظ می گردد و هم اعضای تیم را از درگیر شدن با بیماری دور می نماید. باز هم می گویم حلقه اتصال بین پرسپولییس و طرفداران، هیچ گاه از بین نخواهد رفت ولی باید بیشتر صبر و تحمل کنیم تا این روزها بگذرد و این ویروس برای همواره نابود گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "درخواست مهم افشین پیروانی از طرفداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مهم افشین پیروانی از طرفداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید