6 بازیکن در لیست خروجی پرسپولیس

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، اتمام بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال با انتها سلطه پنج ساله پرسپولیس در این مسابقات همراه بود تا استقلال تهران رقیب سنتی آن ها با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرد.

6 بازیکن در لیست خروجی پرسپولیس

همین امر باعث انتقاداتی از عملکرد بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس شد تا آن ها منتظر ایجاد تغییراتی از سوی یحیی گل محمدی سرمربی تیم باشند.

گل محمدی تصمیم دارد امروز با رضا درویش مدیرعامل باشگاه جلسه ای را برگزار نموده تا تکلیف نهایی فهرست مازاد را تعیین کند. 6 بازیکن پرسپولیس بدون شک در فهرست مازاد گل محمدی قرار گرفته اند، اما نفر هفتم که نام حامد لک در مقابل آن نوشته شده هنوز شرایط مشروطی برای ماندن یا رفتن دارد.

عقد قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس باعث شده تا گل محمدی چاره ای جز کنار گذاشتن یکی از گلر های فعلی خود نداشته باشد.

بعلاوه عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس که بیشتر بازی های فصل گذشته را به علت مصدومیت از دست داده بود یکی دیگر از بازیکنانی است که احتمال می رود به علت حاشیه های فصل گذشته جایی در فهرست تمدیدی های پرسپولیس نداشته باشد.

آل کثیر قرار است به زودی مورد معاینه پزشکان تیم قرار گرفته و گل محمدی پس از مطالعه شرایط او درباره ادامه حضورش در جمع سرخپوشان تصمیم گیری کند.

نکته جالب توجه در فهرست مازاد های پرسپولیس حضور دو بازیکن اصلی فصل گذشته این تیم است که نشان می دهد سرمربی سرخ ها از عملکرد آن ها نیز رضایت نداشته است، اما نیمکت ضعیف تیمش چاره ای جز بازی دادن به آن ها برایش قرار نداده است.

سرمربی پرسپولیس با توجه به فرایند آغاز جذب بازیکن هیچ نگرانی برای انتخاب جانشین آن ها ندارد چراکه درویش قول جذب تمام گزینه های مد نظر گل محمدی را داده است و به همین دلیل به توافقاتی نیز رسیده است.

منبع: فرارو

به "6 بازیکن در لیست خروجی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 بازیکن در لیست خروجی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید