رئیس لالیگا: جدایی مسی از بارسلونا؟ فکر خوبی نبود!

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خاویر تباس گفته ایده جدایی مسی اصلا خوب نبود، زیرا ادامه حضور او در بارسا از لحاظ مالی به سود همه است.

رئیس لالیگا: جدایی مسی از بارسلونا؟ فکر خوبی نبود!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تیم مسلم، رئیس لالیگا در جدیدترین گفت و گوی خود درباره احتمال جدایی مسی در فصل نقل و انتقالاتی که گذشت گفته: اتحاد بین بارسلونا و لیونل مسی و ادامه حضور این بازیکن در اسپانیا برای بلوگرانا بسیار خوب است. برای مسی و لالیگا هم خوب است. فکر نمی کنم جدایی مسی از بارسلونا ایده خوبی برای مسی بوده باشد. شاید برای مسی به عنوان یک بازیکن این جدایی خوب بود، اما به عنوان کسی که در صنعت فوتبال حضور دارد خیر. زیرا مسی یک ماشین است که در کنارش یک صنعت ایجاد نموده است. مطمئن نیستم که شرایط برای او خوب پیش می رفت.

رئیس لالیگا در ادامه اضافه نمود: مسی در نهایت ماند، اما باید بگویم ما همین حالا حق پخش لالیگا برای 4 سال آینده را فروخته ایم و هیچ کس از ما نخواسته تا اگر مسی از بارسلونا جدا شد قرارداد ها منتفی گردد. هیچ کس چنین درخواستی نداشته است.

تباس در خاتمه گفت: در رسانه های می خوانیم که فعالیت های مالی دیگر متوقف نمی گردد و باید بین سلامتی و فعالیت های مالی تعادل ایجاد کرد. اگر اینگونه نباشد از مسئله مشکل سلامتی به مشکل مالی می رسیم که بسیار خرطناک است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیس لالیگا: جدایی مسی از بارسلونا؟ فکر خوبی نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس لالیگا: جدایی مسی از بارسلونا؟ فکر خوبی نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید