راه اندازی 2 خط فراوری محلول ضدعفونی کننده دست در آبادان

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران/خوزستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از راه اندازی 2 خط فراوری محلول ضدعفونی کننده دست در آبادان اطلاع داد.

راه اندازی 2 خط فراوری محلول ضدعفونی کننده دست در آبادان

امیرحسین نظری در گفت وگو با وبلاگ تیم مسلم، با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت برطرف احتیاج استان به مواد ضدعفونی کننده، اظهار کرد: بر اساس مجوز صادر شده از سوی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای 2 کارخانه فراوری مواد شوینده، خط فراوری محلول ضدعفونی کننده دست در این دو کارخانه راه اندازی شد.

وی اضافه نمود: ظرفیت فراوری در یکی از این کارخانه ها روزانه چهار هزار لیتر و در کارخانه دیگر 2 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست است. این کارخانه ها در منطقه آزاد اروند و در شهرک صنعتی آبادان قرار دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان توضیح داد: محلول فراوریشده در این 2 کارخانه بر پایه اتانول و اضافه نمودنی های مجاز آرایشی و بهداشتی است و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت و پس از استفاده از آن احتیاج به آبکشی دست وجود ندارد.

نظری ادامه داد: قرار است تا محصول فراوریشده در این کارخانه ها، در بسته های 500 سی سی در اختیار مردم قرار بگیرد. امیدواریم با راه اندازی این دو خط فراوریی، شاهد تامین بخشی از احتیاج استان به مواد ضدعفونی کننده دست باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "راه اندازی 2 خط فراوری محلول ضدعفونی کننده دست در آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی 2 خط فراوری محلول ضدعفونی کننده دست در آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید