رییس جدید سازمان خصوصی سازی منصوب شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی حسنعلی قنبری ممان را به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.

رییس جدید سازمان خصوصی سازی منصوب شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم به نقل از ایرنا، فرهاد دژپسند در این حکم بر اولویت های برنامه ای از جمله، دستیابی به اهداف سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شفاف سازی و ارتقای نظام ارزش گذاری دارایی های مشمول واگذاری، ساختار دهی مجدد و تفکیک وظایف حاکمیتی شرکت ها به منظور آماده سازی واگذاری، تقویت نظام کنترل اهداف پس از واگذاری در ترتیبات حقوقی و قراردادی واگذاری ها و استفاده از روش های علمی و نوین در طراحی روش های جدید و ترکیبی واگذاری ها تاکید کرده است.

براساس این گزارش، رئیس جدید سازمان خصوصی سازی، تا مقاطع دکتری تخصصی در رشته اقتصاد تحصیل کرده و در کارنامه شغلی خود نیز علاوه بر عضویت هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، عهده دار مسئولیت هایی چون مدیرعاملی گروه سرمایه گذاری امید، مدیرعاملی بانک سپه و عضویت در هیأت مدیره بانک های دی، حکمت ایرانیان و پست بانک ایران بوده است.

پیش از این، حسن علایی سرپرست سازمان خصوصی سازی بود. وزیر امور اقتصادی و دارایی بعد از موافقت با استعفای علیرضا صالح، رییس سابق سازمان خصوصی سازی، حسن علایی را به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرده بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "رییس جدید سازمان خصوصی سازی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس جدید سازمان خصوصی سازی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید