زمان ارسال کارنامه سلامت روان برای ورودی های تازه دانشگاه خوارزمی تمدید شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی گفت: زمان تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان برای ورودی های نو تا خاتمه آبانماه 1400 تمدید شد.

زمان ارسال کارنامه سلامت روان برای ورودی های تازه دانشگاه خوارزمی تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ تیم مسلم، مرکز مشاوره دانشگاه خوارزمی از تمدید مهلت تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان ویژه ورودی های نو دانشگاه خوارزمی تا انتها آبان ماه 1400 اطلاع داد. تمامی دانشجویان ورودی نو دانشگاه خوارزمی در هر سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری در سال تحصیلی نو (1401-1400) با توجه به ضرورت آنالیز شرایط سلامت روانی اجتماعی تمام دانشجویان، ضروری است وارد لینک https://portal.saorg.ir/mentalhealth/ شده و پس از تکمیل پرسشنامه سلامت روان، تصویر کارنامه خود را به آدرس های الکترونیکی (ایمیل) های اعلام شده ارسال نمایند.

دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد تهران باید خروجی کارنامه سلامت روان خود را به آدرس زیر [email protected] ایمیل نمایند. دانشجویان مشغول به تحصیل در واحد کرج نیز موظفند خروجی کارنامه خود را به آدرس [email protected] ایمیل نمایند.

تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان برای ورودی های نو تمام رشته ها در هر سه مقطع تحصیلی الزامی است. دانشجویان باید توجه نمایند که در صورت عدم تکمیل و ارسال کارنامه سلامت روان خود، قادر به انتخاب واحد برای ترم های بعدی نخواهند بود.

با توجه به شرایط فعلی نیازی به مهر کردن فرم کارنامه سلامت روان به وسیله مرکز مشاوره دانشگاه نیست و تنها تکمیل و ارسال آن به آدرس ایمیل های اعلام شده کافیست. تمامی دانشجویان توجه داشته باشند که کد رهگیری دریافتی بعد از تکمیل پرسشنامه سلامت روان باید با 00 آغاز گردد و حتماً نسبت به آنالیز این موضوع اقدام نمایند.

کارنامه های ارسالی نیز باید دارای همان کد رهگیری آغاز شده با 00 باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "زمان ارسال کارنامه سلامت روان برای ورودی های تازه دانشگاه خوارزمی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان ارسال کارنامه سلامت روان برای ورودی های تازه دانشگاه خوارزمی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید