ساری: یوونتوس نظم بازی اش را از دست داد، شوق پیروزی باعث شد بیش از حد ریسک کنیم

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس شکست شاگردانش در خانه اودینزه را نتیجه از هم پاشیدن نظم بازی آنها پس از جلو افتادن از حریف دانست.

ساری: یوونتوس نظم بازی اش را از دست داد، شوق پیروزی باعث شد بیش از حد ریسک کنیم

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تیم فوتبال یوونتوس در حالی که پنجشنبه شب می توانست با کسب پیروزی در خانه اودینزه در هفته سی و پنجم سری A قهرمانی اش را قطعی کند، با نتیجه 2 بر یک باخت آن هم در شرایطی که گل اول بازی را زده بود. با این شکست مجموع امتیازات از دست رفته یوونتوس در بازی هایی که از حریفان خود پیش افتاده به 18 امتیاز افزایش پیدا کرد.

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس در خاتمه بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: این اتفاقی است که از چندی پیش دارد برای ما رخ می دهد. ما نظم و فرم بازی مان را گم کرده ایم. نیمه اول عملکردمان خوب بود، حتی بعد از آنکه گل مساوی را خوردیم سعی داشتیم به هر قیمت بازی را ببریم و به همین دلیل هم به تدریج نظم بازی مان از بین رفت و از هم گسیخته شدیم. انگیزه زیادی که برای بردن بازی داشتیم، رویکردمان را پر از ریسک کرد و به همین دلیل درست در همان مقطعی که سعی داشتیم به هر نحو ممکن بازی را ببریم، آن گل منجر به شکست مان را خوردیم.

ساری افزود: تعادل دادن به تیم در مقطع فعلی سخت است، چون همه اعضای تیم ما دارند خسته می شوند و به همین خاطر هم ما آنطور که باید جنگنده بازی نمی کنیم. به نظر من اما در حال حاضر برای ما نظم تیمی از جنگندگی مهمتر است. فکر می کنم که خستگی بازیکنان مان بیشتر روانی است تا فیزیکی. ما بعد از خوردن گل تساوی خونسردی مان را از دست دادیم. بازی های بعد از قرنطینه عجیب و غریب هستند.

یوونتوس تا این مقطع از فصل 38 گل خورده که به مراتب بیشتر از گل های خورده اش در تمامی فصول یک دهه اخیر است. ساری با اشاره به این موضوع هم گفت: در این فصل 12 پنالتی علیه تیم ما اعلام شده که این تعداد در مورد تیم های بزرگ غیرعادی است، البته به طور کلی تعداد پنالتی ها در این فصل بیشتر بوده و به یک رکورد بی سابقه رسیده است، هر چند میانگین پنالتی های اعلام شده علیه ما بسیار بیشتر از میانگین پنالتی های اعلام شده به ضرر خیلی از تیم های دیگر است. علاوه بر این خانه نشین بودن تقریباً یک فصل کامل جورجو کیه لینی که بازیکنی باتجربه در خط دفاعی ماست، تأثیر خودش را گذاشته است. در این بازی هم ما بونوچی را که محروم بود، نداشتیم. میرالم پیانیچ هم مصدومیتی جزئی داشت اما جدی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ساری: یوونتوس نظم بازی اش را از دست داد، شوق پیروزی باعث شد بیش از حد ریسک کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: یوونتوس نظم بازی اش را از دست داد، شوق پیروزی باعث شد بیش از حد ریسک کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید