غیبت 4 بازیکن پرسپولیس در آخرین تمرین پیش از ملاقات با تراکتور

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از بازی با تراکتور تبریز را در استادیوم شهید کاظمی برگزار کرد.

غیبت 4 بازیکن پرسپولیس در آخرین تمرین پیش از ملاقات با تراکتور

به گزارش وبلاگ تیم مسلم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، آخرین تمرین سرخپوشان پیش از ملاقات برابر تراکتور در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) در استادیوم شهیدکاظمی شروع شد.

پیش از شروع تمرین، یک جلسه فنی برگزار و نکات لازم به وسیله کادر فنی از روی تصاویر ویدئویی برای بازیکنان تشریح شد. پس از جلسه فنی، بازیکنان با حضور در زمین چمن، بدن ها را زیر نظر مربی بدنساز تیم گرم کردند.

در بخش بعدی، بازی مهیج آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود و در قسمت های بعدی تمرین نیز مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار نهاده شد.

تمرین امروز حدود یک ساعت به طول انجامید و طی آن، به غیر از چهار بازیکن مصدوم به نام های امید عالیشاه، حامد پاکدل، محمد شریفی و وحدت هنانوف، سایر بازیکنان در تمام بخش های تمرین در اختیار کادر فنی بودند و حضوری پرتلاش داشتند.

بازیکنان بعدی از تمرین، بدن ها را سرد کردند و راهی رختکن شدند و بعد از استراحت و وقفه ای کوتاه، راهی هتل محل اقامت خود شدند تا در اردوی پیش از بازی با تراکتورسازی شرکت نمایند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 فردا در استادیوم آزادی، میزبان تیم تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "غیبت 4 بازیکن پرسپولیس در آخرین تمرین پیش از ملاقات با تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت 4 بازیکن پرسپولیس در آخرین تمرین پیش از ملاقات با تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید