مجرد: انگیزه دو چندانی برای مسابقات داریم

به گزارش وبلاگ تیم مسلم و به نقل از فدراسیون والیبال، علی اصغر مجرد درباره شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: تیم خوبی داریم که تمرینات سختی را پشت سر گذاشته است. من همواره از بازی در کنار بزرگان تیم از جمله معروف و موسوی لذت می برم، اما نبود این بزرگان باعث شده نوبت به جوانان برسد که برای کشور و پرچم ایران کوشش نمایند.

مجرد: انگیزه دو چندانی برای مسابقات داریم

ملی پوش والیبال با ارزیابی دیدارهای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، افزود: بازی های دشواری پیش رو داریم. تیم های ژاپن، چین، کره جنوبی و استرالیا تیم های قدرتمند و سرسختی هستند که ممکن است تیم ایران را با چالش روبرو نمایند.

وی تاکید نمود: شرایطی گذرانده ایم که انگیزه دوچندانی برای سکو داریم تا دل مردم را شاد کنیم.

مجرد با ضعیف خواندن شرایط میزبانی افزود: معطلی 5 ساعته در فرودگاه و پایین بودن امکانات هتل و غذای بی کیفیت، شرایط را برای تیم ایران مشکل نموده است. از ژاپن انتظار چنین میزبانی نداشتیم. البته شرایط برای همه یکسان است و باید با آن کنار بیاییم.

تیم ملی والیبال ایران در گروه B رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا با تیم های پاکستان، تایلند و هنگ کنگ هم گروه است و ملی پوشان کشورمان فردا (یکشنبه) در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی به مصاف هنگ کنگ می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مجرد: انگیزه دو چندانی برای مسابقات داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجرد: انگیزه دو چندانی برای مسابقات داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید