لیگ کشتی آغاز نشده وارد جنجال و حاشیه شد، تهدید مازنی ها جدی است!

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، مدتهاست که متولیان کمیته لیگ فدراسیون کشتی در حال کوشش و رایزنی برای حضور تیم های پرتعداد از سراسر ایران برای حضور در لیگ هستند و متولی لیگ هم به همین بهانه، سفرهای تبلیغاتی زیادی به اقصی نقاط کشور داشت. سفرهایی که هر بار همراه با دستاوردهای عظیم و چشمگیر خوانده می شد و اهالی کشتی را تشنه دیدن حضور تیمهای متعدد استان های کشتی خیر در لیگ نموده بود.

لیگ کشتی آغاز نشده وارد جنجال و حاشیه شد، تهدید مازنی ها جدی است!

به هر حال پفراینده این رایزنی های پر سر و صدا و تبلیغاتی با برگزاری مراسم قرعه کشتی رقابتهای لیگ به انتها رسید و مسئولان لیگ با وجود بلاتکلیفی و ابهام در زمان برگزاری این مسابقات به دلیل کرونا، تکلیف لیست نهایی تیم های شرکت کننده را با انجام گروه بندی آنها تعیین کرد.

اما این رقابتها که اصلا تعیین نیست مجوز برگزاری آن از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش، چه زمان صادر خواهد شد، هنوز شروع نشده وارد جنجال و حاشیه شد. انحلال، انصراف و اعتراض بعضی تیمها از لیگ کشتی، تا به امروز تنها دستاورد متولیان لیگ بوده و در حالی که احتمال برگزاری لیگ فعلا فقط بر روی کاغذ مطرح شده، ابهامات فراوانی برای اهالی کشتی بوجود آورده است.

پس از انحلال تیم دریاچه ارومیه به دلایل مختلف، کشتی گیران این تیم به باشگاه استقلال سوق داده شدند تا با توجیه انتقال قراردادهای رسمی از ارومیه به استقلال، این نفرات با دوبنده باشگاه آبی پوش پایتخت به روی تشک لیگ بفرایند.

تا همین بخش از انتقال سوال برانگیز، می توان اشکالات فراوانی به اساسنامه لیگ کشتی وارد کرد، چراکه به گفته مسئولان بعضی تیمهای شرکت کننده از جمله تیم هیات کشتی قائمشهر، با انحلال تیم دریاچه ارومیه ، قرارداد کشتی گیران نیز فسخ شده و آنها به عنوان کشتی گیر آزاد تلقی می شوند.پس طرح موضوع انتقال رسمی از ارومیه به استقلال کاملا غیر منطقی و غیر قانونی است.

از سوی دیگر ثبت قرارداد عباس فروتن و نادر حاج آقانیا با تیم استقلال در حالی که این دو آزادکار پیش از این با تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد رسمی داشتند، بر حجم ابهامات و نقدها اهالی کشتی مازندران اضافه نمود. حال با توجه به این موضوع متولیان کشتی مازندران در اعتراض به این تخلف آشکار ، تهدید به عدم صدور رضایتنامه برای این آزادکاران مازنی نموده و حتی مسئولان تیم هیات کشتی قائمشهر نیز تهدید به انصراف از لیگ کشتی نموده اند.

اتفاقات مذکور در حالی اتفاق افتاده که متولی کمیته لیگ فدراسیون کشتی بارها ادعا نموده بود از مسائل و مسائل لیگ قبلی تجربه اندوخته و قرار است رقابتهای سال جاری با حداقل تکرار مسائل قبلی برگزار گردد. ادعایی که تا همین جای کار هم با اما و اگر همراه شده و اهالی کشتی شاهد شروع جنجال و حاشیه، پیش از شروع لیگ هستند.

این فرایند نه تنها به سود لیگ کشتی و بحث تیمداری و ورود اسپانسرهای اقتصادی به این عرصه نیست، بلکه می تواند به چهره قانونمند و عدالت محور فدراسیون کشتی هم خدشه وارد کند و فدراسیون را در آستانه یک بحران جدی قرار دهد. بحرانی که ممکن است با ادامه این فرایند با تعداد زیادی از مربیان و کشتی گیران طلبکار و ناراضی از قراردادها و همچنین اسپانسرهای فراری از کشتی همراه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لیگ کشتی آغاز نشده وارد جنجال و حاشیه شد، تهدید مازنی ها جدی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ کشتی آغاز نشده وارد جنجال و حاشیه شد، تهدید مازنی ها جدی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید