مسی: باید این جهت را ادامه دهیم

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از پیروزی تیمش مقابل پرو گفت در راستا درستی قرار دارند و باید در همین جهت حرکت نمایند.

مسی: باید این جهت را ادامه دهیم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ تیم مسلم و به نقل از موندو لاووس، لیونل مسی از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی آرژانتین مقابل پرو در انتخابی جام جهانی راضی و راضی است. این برد اجازه داد آلبی سلسته در سرانجام هفته چهارم در صندلی دوم قرار بگیرد (برزیل با دو امتیاز بیشتر صدرنشین است). کاپیتان آرژانتین پس از بازی گفت: خیلی راضی هستم. به دنبال پیروزی بودیم و به آن احتیاج داشتیم چون نتوانسته بودیم پاراگوئه را در بازی قبلی شکست دهیم.

مهاجم آلبی سلسته اضافه نمود: بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم. موقعیت های گل زیادی ایجاد کردیم و مهم تر از همه در انتخابی جام جهانی پیروز شدیم چون از سختی این رقابت ها آگاهیم. همواره برد اهمیت دارد.

ستاره بارسلونا در ادامه اظهار کرد: در نیمه دوم مقابل پاراگوئه خوب بازی کردیم و برابر پرو این سطح را حفظ کردیم. این جهت را باید ادامه داد و تیم و گروه را ساخت.

مسی درباره عملکردش گفت: کوشش کردم تا بهترین سطح خود را به نمایش بگذارم. من برای یاری به تیم ملی آمده ام و می خواهم با این پیراهن رقابت کنم. احساس خوبی دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسی: باید این جهت را ادامه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: باید این جهت را ادامه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید