مسی مربی فصل بعد بارسا را انتخاب کرد؛ دیوونه آرژانتینی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، ستین به خاتمه راه در بارسلونا رسیده و گزینه های جانشینی زیادی هم برای نشستن روی نیمکت بارسا معرفی می شوند از کلایورت و ژاوی گرفته تا گزینه مدنظر مسی.

مسی مربی فصل بعد بارسا را انتخاب کرد؛ دیوونه آرژانتینی

به گزارش وبلاگ تیم مسلم بارسلونا این روزها به دلیل از دست دادن قهرمانی در برابر رقیب دیرینه روزهای بحرانی را سپری می کند و کاتالانها در انتطار تغییر سرمربی خود هستند. ستین به انتها راه در بارسلونا رسیده و گزینه های جانشینی زیادی هم برای نشستن روی نیمکت بارسا معرفی می شوند از کلایورت و ژاوی گرفته تا گزینه مدنظر مسی.

روزنامه سان گزارش داده که مسی از سران بارسلون خواسته تا مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی لیدز را به نیوکمپ بیاورند. این در حالی است بارتومئو مایل است ژاوی اسطوره بارسا را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کند ولی مسائل متعدد فعلی باعث شده ژاوی تمایلی به نشستن روی نیمکت بارسا دست کم در حال حاضر نداشته باشد

بیلسا ملقب به لوچو (دیوونه) بعد از سالها پیروز شد تا لیدز را راهی لیگ برتر جزیره کند و همین موضوع باعث شد تا دوباره نام او بر سر زبانها بیفتد.

مربی آرژانتینی با سبک خاص خود در کنار زمین و نشستن کنار خط طولی در جام جهانی 2002 هدایت آرژانتین را بر عهده داشت که با حذف زودهنگام آلبی سلسته همراه بود اما او حالا گزینه کاپیتان بارسلونا برای هدایت آبی و اناری هاست.

بیلسا با وجود رساندن لیدز به لیگ برتر تا این لحظه از تمدید قراردادش با این تیم خودداری کرده و قرارداد قبلی او در این هفته منقضی می شود. همین مساله باعث شده شایعاتی درباره اینکه ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی از یک تیم بزرگ بیلسا لیدز را ترک کند افزایش یابد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مسی مربی فصل بعد بارسا را انتخاب کرد؛ دیوونه آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی مربی فصل بعد بارسا را انتخاب کرد؛ دیوونه آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید