معرفی سریال نو اسب های آهسته یا Slow Horses با بازی گری اولدمن

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، به تازگی پخش سریال جدیدی با نام اسب های آهسته یا Slow Horses از اپل تی وی پلاس آغاز شده و فعلا دو قسمت از آن پخش شده است.

معرفی سریال نو اسب های آهسته یا Slow Horses با بازی گری اولدمن

ماموران اطلاعات واقعی مانند جیمز باند یا جیسون بورن نیستند. شما نمی توانید همواره سرکش و پیروز باشید. گاهی اوقات، اگر شکست بخورید، به برزخ فرستاده می شوید - منظورم برزخ مذهبی نیست، یک برزخ زمینی!

سرویس اطلاعاتی MI5 انگلیس یکی از این برزرخ ها را دارد که اصطلاحا به آن Slough House، گفته می گردد. جایی که پذیرای ماموران شکست خورده و مردود است. دست کم در سریال نو اسب های آهسته که چنین تصویری ارائه می گردد.

سریال درباره یک مامور MI5 به نام ریور کارترایت - با بازی جک لودن است که در ماموریت آموزشی خود شکست می خورد و به یکی از بدترین شعب سازمان های اطلاعاتی انگلیس فرستاده می گردد. جایی که بیشتر کارش این است که سطل زباله خانه آدم های مشکوک را کف اتاق خالی کند و در میان توده زباله های بدبو و لزج، دنبال سرنخ های اطلاعاتی مهم بگردد.

گرچه ممکن است تصور کنید که چنین کاری تاریخ گذشته است، اما در صفحات تاریخ می خوانیم که کشورهای مختلف بارها از چنین ترفندی استفاده نموده اند و محتویات ظاهرا بی ارزش سطل های زباله، حقایقی در خصوص آدم های مشکوک را فاش نموده اند!

مامور تحقیرشده و دلکشسته سریال، مدتی این شرایط را تحمل می نماید تا اینکه تصمیم می گیرد در شرایطی که امنیت کشور انگلیس را تهدید می نماید (تهدیدهای یک گروه راسط افراطی)، خارج از توضیح وظایف و دستور رئیس مستقیم خود، راسا اقدام کند.

اسب های آهسته بر اساس رمانی به همین نام نوشته میک هرون ساخته شده. فیلمنامه سریال به وسیله ویلیام جیمز اسمیت نوشته شده و جیمز هاوز آن را کارگردانی نموده است.

من قسمت اول سریال را دیدم و بهتر از چیزی که ابتدا تصور می کردم از آب عایدی، سریال شاید از 70 درصد درام و هیجان و 30 درصد هم لحظات مفرح و شوخی تشکیل شده باشد.

رئیس بخش به اصطلاح زباله MI5 در سریال، جکسون لمب، با بازی گری اولدمن است، مردی با لباس های نامرتب، آشفته و الکلی که هیچ علاقه ای به بهود شرایط ندارد و با زیردستان خود هم تحقیرآمیز رفتار می نماید.

بازیگران اصلی سریال اینها هستند: گری اولدمن، کریستین اسکات توماس، جک لودن و اولیویا کوک در نقش های اصلی ایفای نقش می نمایند. ساسکیا ریوز، آنتونیو آکیل، داستین دمری برنز، روزالیند الازار، کریستوفر چانگ، سام هزلدین، کریس ریلی و جوی آنسا هم نقش های دیگر را دارند. البته جاناتان پرایس هم در این سریال یک نقش فرعی دارد.

فصل اول Slow Horses دارای 6 قسمت است.

منبع: یک پزشک

به "معرفی سریال نو اسب های آهسته یا Slow Horses با بازی گری اولدمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال نو اسب های آهسته یا Slow Horses با بازی گری اولدمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید