معرفی هیجان انگیزترین تفریحات در کویر مرنجاب

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، مرنجاب یکی از زیباترین شهرهای کویری کهن ایران محسوب می گردد که در نزدیکی شهر کاشان واقع شده است. این منطقه با آب و هوای گرم و خشک در تابستان، جوی سرد و خشک در زمستان کمترین و بارندگی بسیار کم در طول سال شناخته می گردد. با وجود این شرایط سخت مرنجاب با زیست بوم منحصر به فرد خود ماجراجویان زیادی را به سوی خود جذب می نماید که در پی تفریحات متنوع برای گذران اوقات خود هستند.

معرفی هیجان انگیزترین تفریحات در کویر مرنجاب

در این گزارش 4 سرگرمی هیجان انگیز در مرنجاب معرفی می گردد.

1-اسکی روی شن

تپه های ماسه ای مرنجاب دامنه های هیجان انگیزی را برای اسکی روی شن ارائه می نمایند و از این طریق آن را به یکی از برجسته ترین تورهای کویر تبدیل می نماید. اسکی روی شن تجربه هیجان انگیزی را بدون آسیب رساندن به محیط ارائه می دهد و بازدیدنمایندگان را دعوت می نماید تا تخته های اسکی خود را برای یک ماجراجویی در دامنه های کویر بیاورند. اسکی روی شن یکی از مجذوب نماینده ترین فعالیت های موجود در کویر مرنجاب است که هر طبیعت گردی باید یک بار آن را امتحان کند.

2-شتر سواری

یکی از لذت بخش ترین سرگرمیات مرنجاب، شترسواری است که تاب خوردن ملایم شترها در میان آرامش کویر، تجربه ای آرام برای گزدشگران و مسافران ایجاد می نماید. صدای ناقوس هایی که به گردن شترها بسته شده اند، زیبایی شتر سواری را در کویر مرنجاب دو چندان نموده و شترسواری را به تجربه ای فراموش نشدنی برای بازدیدنمایندگان تبدیل می نماید.

3-گشت و گذار با موتور سیکلت 4 چرخ

کاوش در تپه های شنی با موتورسیکلت های 4 چرخ نوید یک ماجراجویی پر آدرنالین در مرنجاب را می دهد. گشت و گذار با موتور سیکلت در دل کویر به یکی از برترین و مهیج ترین سرگرمیات کویر مرنجاب تبدیل شده است. بازدیدنمایندگان می توانند از میان تپه های شنی سر بخورند و از زمین های ناهموار عبور نمایند تا تجربه ای فراموش نشدنی در میان منظره بیابانی داشته باشند.

4-ماجراهای آفرودی

آفرود از دیرباز یک جاذبه محبوب در کویر مرنجاب بوده است و به ماجراجویان این فرصت را می دهد که وسعت کویر را کشف نمایند و خاطره سفر به کویر را به یک تجربه هیجان انگیز و به یاد ماندنی تبدیل نمایند. با این حال، برای کاهش اثرات زیست محیطی، مقرراتی وضع شده که اجازه نمی دهد تعداد خودروهای آفرودی در کویر از یک حد معینی تجاوز کند. بنابراین قبل از آغاز یک سفر آفرودی، مسافران باید با قوانین و مقررات آنجا آشنا باشند و از یکسری موارد و دردسرهای احتمالی جلوگیری نمایند.

منبع: همگردی

به "معرفی هیجان انگیزترین تفریحات در کویر مرنجاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هیجان انگیزترین تفریحات در کویر مرنجاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید