مهمترین دستاورد ورزش خوشحالی مردم است

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، زارعی کوشا گفت: از همه کوشش ها و زحماتی که ورزشکاران برای شادی مردم و ترویج فرهنگ ورزش انجام می دهید تشکر می کنم.

مهمترین دستاورد ورزش خوشحالی مردم است

اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران مسابقات آسیایی و جهانی در استان کردستان با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش و ضمن تقدیر از کوشش ها و افتخاری افرینی های ورزشکاران کردستانی گفت:ورزشکاران این استان با وجود همه محدودیت ها و کمبود ها توانسته اند در رقابت های ورزشی با اقتدار ظاهر شوند.

استاندار کردستان اضافه نمود:کردستان دارای استعداد های فراوان در ورزش قهرمانی است که باید بستر ها و زمینه های شکوفایی این توانمندی ها فراهم و حمایت همه جانبه ای از ورزشکاران صورت بگیرد.

زارعی کوشا مهمترین مشکل ورزش در استان را نبود حامی اقتصادی و اسپانسر های قوی عنوان و بر نهادینه کردن فرهنگ حمایت بخش خصوصی از ورزش قهرمانی تاکید نمود.

او با بیان اینکه نمی گذاریم ورزش استان به علت مسائل اقتصادی تضعیف گردد، گفت: از کانال های مختلف پیگیر هستیم تا بتوانیم تامین اقتصادی برای فعالیت های ورزشی انجام دهیم و در این خصوص رایزنی هایی نیز با بخش های مختلف انجام شده است.

استاندار کردستان مهمترین دستاورد ورزشکاران را خوشحالی مردم دانست و اظهار کرد:به عنوان خدمتگزار مردم کردستان از همه کوشش ها و زحماتی که برای شادی مردم و ترویج فرهنگ پسندیده ورزش انجام می دهید تشکر می کنم.

زارعی کوشا بعلاوه از صداوسیما و رسانه ها درخواست کرد دستاورد های ارزشمند ورزشی را بیش از گذشته پوشش دهند تا مردم با ظرفیت ها و توانمندی های استعداد های ورزشی استان بیشتر آشنا شوند.

در این مراسم استاندار کردستان از 11 نفر از ورزشکاران استان که در دو ماه گذشته پیروز به اخد مدال های رنگارنگ در مسابقات آسیایی و جهانی در رشته های قایقرانی، گلبال، تنیس روی میز، رزمی و نجات غریق شدند، تقدیر کرد.

وبلاگ تیم مسلم کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مهمترین دستاورد ورزش خوشحالی مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین دستاورد ورزش خوشحالی مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید