ناظمی:موتور جستجوگر در حوزه های تخصصی ایجاد گردد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، رئیس سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه برای پاسخگویی به احتیاج مردم باید از توان و دانش داخلی استفاده گردد، گفت: باید موتور جستجوگر در حوزه های تخصصی در کشور ایجاد گردد.

ناظمی:موتور جستجوگر در حوزه های تخصصی ایجاد گردد

امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ تیم مسلم با بیان اینکه باید موتور جستجوگر در حوزه های تخصصی در کشور ایجاد گردد، گفت: به عنوان مثل اگر بنده به عنوان یک پژوهشگر در حوزه علمی و کتاب بخواهم فعالیت کنم قاعدتا اگر یک موتور جستجوی بومی وجود داشته باشد این کار برای من راحت تر است و حتی مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.

به جای استفاده از مدل های شکست خورده از مدل های پیروز حمایت کنیم

وی اضافه نمود : اگر بخش خصوصی در ایجاد موتور های جویش گر وارد شده که با مدل کسب و کار همراه باشند بدون شک شاهد دستاوردهای خوبی خواهیم بود. اگر به جای استفاده از مدل های شکست خورده از مدل های پیروز حمایت کنیم در واقع بسیاری از نیازهای جامعه را رفع نموده ایم.

حمایت از جستجوگر هایی که در بخش غیر دولتی به وجود آمده اند

ناظمی توضیح داد: در حال حاضر تعداد زیادی اپلیکیشن و سایت های مختلف خدماتی در کشور وجود دارند که تا به امروز پیروز بوده اند. بنابراین اگر قرار است سازمان فناوری اطلاعات به جویش گر ها یاری کند از همین جستجوگر هایی که در بخش غیر دولتی به وجود آمده اند حمایت می نماید. متأسفانه بعضی با فضاسازی و وارونه جلوه دادن این موضوع، موتور جستجو را تبدیل به مسأله ای می نمایند که اقبال اجتماعی نسبت به آن وجود ندارد.

یاری به سایت های جستجوگر پیروز در کشور برای افزایش بهره وری

وی ادامه داد: یکی از برنامه های سازمان فناوری اطلاعات حمایت از موتورهای جستجوگر فعال است که از لحاظ مالی فعالیت خوبی دارند و توانسته اند در بین مردم پیروزیت نسبی کسب نمایند در واقع هدف از یاری به این اپلیکیشن یا سایت ها افزایش کاربری آنها است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ناظمی:موتور جستجوگر در حوزه های تخصصی ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظمی:موتور جستجوگر در حوزه های تخصصی ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید