نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان اجرا می گردد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، خبرنگاران/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی با توافقات صورت گرفته در شهرک صنعتی شهر کرمان اجرا می گردد.

نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان اجرا می گردد

دکترمحمدرضا پورابراهیمی با اشاره به نشست مشترک با حضور استاندار، رییس کمیسیون عمرانی مجلس و معاون بنیاد مسکن در کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی با توافقات اجرا شده در شهرک صنعتی شهر کرمان اجرا می گردد.

وی اضافه کرد: بعد از اجرای این طرح در شهرک صنعتی به سایر محله های حاشیه ای هم تعمیم داده خواهد شد.

پورابراهیمی هدف از برگزاری این نشست را ساماندهی حاشیه شهر کرمان نام کرد و گفت: با توجه به پیشگیری هایی که از ماه ها قبل اجرا شده، این مهم در دستور کار استاندار و مسوولان اجرایی استان نهاده شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان نمود: خوشبختانه بنیاد مسکن متولی شد تا اولین منطقه حاشیه نشینی شهر کرمان را در قالب طرح جامعی عملیاتی کند.

به گزارش وبلاگ تیم مسلم و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده کرمان و راور در مجلس، وی گفت: با توجه به اینکه سال گذشته تیم تخصصی بنیاد مسکن در کرمان حضور پیدا کره و عملیات میدانی اجرا شده بود، در این نشست گزارش کامل برنامه پیشنهادی ساماندهی حاشیه شهر کرمان در منطقه محله شهرک صنعتی مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

پورابراهیمی گفت: گزارش جامعی که ارائه شده حاوی همه نقطه نظرات بود که بتواند همه موضوعات مربوط به ایجاد مسکن استاندارد ایمن و با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه فراهم کند و هم بتواند با تحول طرح های جامع در منطقه زمینه ایجاد اشتغال و فضاهای کسب و کار را فراهم کند و علاوه بر سکونت در چارچوب معین خدمات شهری ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین مدل اجرایی ساماندهی حاشیه نشینی در شهرک صنعتی کرمان اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید