کدام امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی رودهن غیرحضوری است؟

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: تمام دروس مقطع دکتری تخصصی و دروس عمومی و معارف از طریق سامانه آموزش غیرحضوری و دروس تخصصی مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار می شود.

کدام امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی رودهن غیرحضوری است؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ تیم مسلم از رودهن، حسن شهرکی پور در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن درباره برگزاری امتحانات نیمسال دوم 99-98 این دانشگاه که با حضور هیئت رئیسه و رؤسای دانشکده ها برگزار گشت با تأکید بر برنامه ریزی مناسب به منظور برگزاری مطلوب امتحانات و رفع دغدغه و کاهش استرس دانشجویان که از مهم ترین اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار کرد: امتحانات انتها نیمسال دوم واحد رودهن در بازه زمانی 24 خرداد تا 19 تیر با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تمام دروس مقطع دکتری تخصصی و دروس عمومی و معارف از طریق سامانه آموزش غیرحضوری و دروس تخصصی مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با تأکید بر همکاری تمام بخش های دانشگاه با حوزه معاونت آموزشی در اجرای هرچه بهتر برگزارشدن امتحانات انتها ترم ادامه داد: تمهیداتی برای رفاه حال کارکنانی که در یک ماه برگزاری امتحانات با حوزه معاونت آموزشی همکاری کنند در نظر گرفته شده است.

شهرکی پور اضافه کرد: تلاش عوامل اجرایی دانشگاه بر این است که امتحانات در فضای بدون استرس، سالم و همراه با نظم، آرامش و با شرایط ایمن و بهداشتی و تأمین سلامتی دانشجویان، کارمندان و استادان واحد براساس دستورالعمل های ابلاغی سازمان مرکزی رعایت فاصله اجتماعی و نکاتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا بر آن تأکید دارند، برگزار شود.

به گزارش وبلاگ تیم مسلم در این جلسه تصویب شد که امتحانات نیمسال دوم طی چهار هفته از تاریخ 24 خرداد تا 19 تیر 99 برگزار شود. حوزه های آزمون نیز در دو نوبت ظهر و عصر ضدعفونی می شود و حضور استادان و مدیران گروه های آموزشی در جلسه امتحان الزامی است.

4103/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "کدام امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی رودهن غیرحضوری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی رودهن غیرحضوری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید