گزارش دیجی پی منتشر شد؛ 270 هزار کالا به کاربران به صورت قسطی فروخته شد

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، به نقل از دیجیاتو؛ اپلیکیشن دیجی پی کمتر از دو سال عمر دارد اما توانسته به عنوان بازوی فین تکی خبرنگاران خودش را در این بازار تثبیت کند و بر اساس گزارشی که منتشر ساخته، به آمار بیش از یک میلیون نصب رسیده است. دیجی پی همچنین با قابلیت کش بک خود بیش از 2 میلیارد تومان را به کاربران بازگردانده است و بیش از 270 هزار کالا با ارزشی بیش از 3 هزار میلیارد ریال به کاربران به صورت قسطی فروش رفته است.

گزارش دیجی پی منتشر شد؛ 270 هزار کالا به کاربران به صورت قسطی فروخته شد

دیجی پی در گزارشی سالانه که به بازه زمانی نخستین روز دی ماه 98 تا انتها آذرماه 99 برمی شود، به ارائه آمار این استارتاپ در بخش های پلتفرم خدمات، خدمات پرداخت اعتباری، خدمات پرداخت و کیف پول و همچنین پشتیبانی کاربران و عملیات احراز هویت خود پرداخته است.

دیجی پی در این گزارش اعلام نموده در رتبه 99 الکسا قرار گرفته و بیش از 422 هزار ثبت نام برای دریافت اعتبار اقساطی در آن اتفاق افتاده است. دیجی پی بیش از یک میلیون بار نصب شده و این میزان نصب یعنی 98.7 درصد رشد در آمار نصب دیجی پی اتفاق افتاده که این موضوع بی شک به همکاری این مجموعه با وبلاگ تیم مسلم مرتبط است.

سوپر اپلیکیشن دیجی پی در حال حاضر 16 خدمت گوناگون را عرضه می نماید و کاربران بیشتر در ساعات اولیه صبح از این خدمات استفاده می نمایند (ساعت 8 یا 9 صبح). بیشترین کاربران دیجی پی افراد 25 تا 34 هستند و نزدیک به 77.5 درصد کاربران این اپلیکیشن را مردان تشکیل می دهند.

مبلغ 28 میلیارد و 496 میلیون و 599 هزار و 270 ریال به کاربران کش بک داده شده که از بین آن ها تنها یک کاربر بیش از 110 میلیون ریال کش بک از این پلتفرم دریافت نموده است. کش بک از جمله ویژگی هایی است که در دیجی پی تعبیه شده و کاربران پس از هر پرداختی در این اپلیکیشن درصدی از مبلغ پرداختی خود را به صورت اعتبار در کیف پول دیجی پی خود دریافت می نمایند.

آنالیز های دیجی پی نشان می دهد یک کاربر به وسیله این اپلیکیشن پرداخت، جریمه ای 54 میلیون و 550 ریالی که به نظر می رسد معادل 9 ماه جریمه یک خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی در راستا تهران-شمال بوده است و کاربری دیگر عوارضی 330 میلیون ریالی خود که معادل پرداخت عوارض جاده ای 5 هزار و 500 خودرو در عوارضی تهران-پردیس است را پرداخت نموده که این ارقام به ترتیب عنوان بیشترین مبلغ پرداخت خلافی وسیله نقلیه و بیشترین مبلغ بدهی عوارض جاده ای در دیجی پی را به خود اختصاص داده است.

دیجی پی در گزارش خود اعلام نموده بیش از 270 هزار کالا را به صورت قسطی به کاربران فروخته است. خرید اقساطی دیجی پی یک میلیون و 868 هزار و 429 بازدید نماینده یکتا داشته که از این تعداد 422 هزار و 159 کاربر به مرحله ثبت نام رسیده و در نهایت 29 هزار و 100 کاربر از دیجی پی اعتبار دریافت کردند. 270 هزار کالایی که توسط این جمعیت خریداری شده ارزشی معادل 3 هزار و 300 میلیارد ریال داشته است. دیجی پی در این گزارش اعلام نموده که امکان فروش قسطی دیگر فروشگاه های اینترنتی هم به زودی در این مجموعه امکان پذیر خواهد شد و به نظر می رسد این پلتفرم میخواهد ویژگی لندتکی خود را قدرتمند تر سازد.

دیجی پی گفته که کیف پول این پرداخت یار بیش از پنج میلیون صد هزار تراکنش را تجربه نموده و مبلغی 1.991.691.291.081 ریال در آن ثبت شده است.

همچنین در درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی که با اتصال هم زمان به درگاه پرداخت 6 شرکت PSP در سال 2020، 17 میلیون و 770 هزار و 311 تراکنش انجام شده است که بیشترین میزان آن به آذرماه 99 و کمترین آن به دی ماه 98 برمی شود. این در حالی ا ست که در مدت یک سال از این درگاه بیش از سه میلیون و 800 هزار بازگشت وجه معادل 15 هزار و 67 میلیارد و 883 میلیون و 537 هزار و 206 ریال صورت گرفته است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "گزارش دیجی پی منتشر شد؛ 270 هزار کالا به کاربران به صورت قسطی فروخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش دیجی پی منتشر شد؛ 270 هزار کالا به کاربران به صورت قسطی فروخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید