گل های پرسپولیس به آلومینیوم درست بود؟

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، کارشناس داوری فوتبال ایران عملکرد داوران دیدار پرسپولیس و آلومینیوم را بررسی کرد.

گل های پرسپولیس به آلومینیوم درست بود؟

ابراهیم میرزابیگی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تیم مسلم، درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم، گفت: قضاوت داوران در این بازی در کل خوب بود. مهمترین صحنه داوری روی گل اول پرسپولیس بود که شائبه آفساید وجود داشت. بازیکن پاس دهنده در هنگام پاس و بازیکن دریافت کننده همزمان در تصویر مشخص نیستند. باید به تصمیم کمک داور اعتماد کنیم ولی با این وجود احتمال اینکه این صحنه آفساید باشد، خیلی کم است. فکر می کنم در این صحنه آفسایدی رقم نخورد و باید تصمیم کمک داور را تایید کنیم.

وی درباره دیگر صحنه های مشکوک این بازی مطرح نمود: داور باید در دقیقه 10 به بازیکن آلومینیوم کارت زرد نشان می داد. همچنین گلی که وحید امیری در دقیقه 15 زد، به دلیل آفساید، به درستی مردود اعلام شد. در نیمه دوم نیز خطایی روی خط محوطه جریمه روی مهدی ترابی رقم خورد ولی پیش از این صحنه به درستی اعلام آفساید شد.

میرزابیگی درباره صحنه آفسایدی که در دقیقه 39 برای آلومینیوم گرفته و منجر به اعتراض شدید رسول خطیبی شد، شرح داد: در این صحنه کمک داور دوم عجله و اشتباه کرد و آفساید به اشتباه گرفته شد، آن هم در حالی که مهاجم آلومینیوم در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود و یک موقعیت گل برای این تیم از دست رفت.

این کارشناس داوری درباره گل دوم پرسپولیس مطرح نمود: در صحنه گل بازیکن پرسپولیس در درون دروازه افتاده بود و به دلیل اینکه هیچ دخالتی در فرایند بازی نداشت، گلی که به ثمر رسید سالم بود و مسئله ای نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل های پرسپولیس به آلومینیوم درست بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل های پرسپولیس به آلومینیوم درست بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید