گواردیولا در تورین به دنبال جانشین لروی سانه

به گزارش وبلاگ تیم مسلم، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی مشتاق است داگلاس کاستا، وینگر برزیلی یوونتوس را در بازار تابستانی سال جاری جذب کند.

گواردیولا در تورین به دنبال جانشین لروی سانه

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تیم مسلم، با توجه به بخشیده شدن منچسترسیتی و امکان حضور این تیم در لیگ قهرمانان در فصل بعد، حالا آنها به دنبال جذب ستاره های جدید در تابستان سال جاری هستند و نام داگلاس کاستا نیز در لیست خرید این تیم قرار گرفته است. یوونتوس برای تامین بودجه تابستانی و جذب بازیکنان جدید مسئله ای با فروش داگلاس کاستا ندارد و این بازیکن می تواند به زودی راهی استادیوم اتحاد گردد.

نشریه توتواسپورت در گزارشی مدعی شد به جز سیتیزن ها، پاری سن ژرمن نیز میخواهد در تابستان سال جاری برای خرید داگلاس کاستا اقدام کند، اما به نظر می رسد باشگاه انگلیسی می تواند با رقمی در حدود 40 الی 50 میلیون یورو این ستاره برزیلی را جذب کند.

داگلاس کاستا در گذشته برای گواردیولا در ترکیب بایرن مونیخ بازی نموده و سرمربی سیتی همچنان طرفدار این بازیکن تکنیکی و تند و تیز محسوب می گردد. لروی سانه، ستاره آلمانی و 22 ساله سیتی چندی قبل این باشگاه را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد و جذب یک وینگر جانشین از اولویت های مهم سیتی محسوب می گردد. نمایش های پرفراز و نشیب داگلاس کاستا در فصل جاری در بعضی موارد باعث انتقاد طرفداران یوونتوس شده و اخباری در خصوص احتمال حضور فدریکو کیه زا، وینگر ایتالیایی و 22 ساله فیورنتینا در تابستان سال جاری در لیست خرید بیانکونری منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گواردیولا در تورین به دنبال جانشین لروی سانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا در تورین به دنبال جانشین لروی سانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید